جهاد اسلامی: محور مقاومت اجازه آرامش را به رژیم اشغالگر نخواهد داد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد محور مقاومت از فلسطین گرفته تا جمهوری اسلامی ایران، اجازه ثبات و آرامش را به رژیم اشغالگر نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «مصعب البریم»، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی امروز (شنبه) در اظهاراتی مطبوعاتی در واکنش به دیدار سه‌جانبه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی و صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در بیروت گفت که محور مقاومت در بالاترین سطح هماهنگی، عمل و پیگیری تجاوزات دشمن صهیونیستی چه در فلسطین و چه در منطقه قرار دارد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی اظهار داشت: وحدت میادین رکنی اساسی در دکترین مبارزاتی محور مقاومت است که رویکرد و مواضع رهبران مقاومت بازتاب دهنده آن است و در میدان عمل نیز شاهد اثبات آن هستیم و جهاد اسلامی هم رمز حفظ وحدت مقاومت است.

وی تأکید کرد که سال‌ها کار، جهاد و جانفشانی رهبران و مبارزان مقاومت برای رسیدن به این سطح از آمادگی برای نبرد با دشمن صهیونیستی یک هدف را دنبال می‌کرده و آن بازداشتن دشمن و در هم شکستن هیبت آن و خنثی کردن توطئه‌های خطرناک این رژیم در کشورهای اسلامی و عربی است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402061107550
  • خبرنگار : 71659