به مناسبت گرامیداشت هفته دولت؛

سالن ورزشی چندمنظوره بخش بلده شهرستان نور افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، سالن ورزشی چند منظوره و زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی بخش بلده شهرستان نور به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران، معاون عمرانی استاندار مازندران  ۹ شهریور در مراسم بهره برداری از پروژه های ورزشی بلده شهرستان نور با قدردانی از زحمات و تلاش ها برای بهره برداری از این پروژه ها گفت: هدف گیری و جهت گیری درست شهید رجایی و باهنر موجب ماندگاری آنها شد و امیدواریم با کار جهادی و خدمات صادقانه شاهد افزایش ارائه خدمات به مردم باشیم.

احمدتوکلی در این مراسم تاکید کرد؛ تاکید رئیس جمهوری رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار است و تکمیل چنین پروژه هایی در راستای سیاست های دولت محترم سیزدهم است.

"علی رجبی" مدیرکل ورزش و جوانان در این آیین گفت: دولت سیزدهم با تکیه بر عدالت ورزشی و عدالت اجتماعی تکمیل طرح های ورزشی را در همه نقاط دوردست و روستاها در دستور کار قرار داد.

وی افزود؛ ۱۴ پروژه ورزشی با مبلغ ۹۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری رسید و در اختیار جوانان و ورزشکاران قرار گفت.

رجبی بیان کرد؛ برای توسعه ورزش همگانی برنامه ریزی هایی داریم و اولین مسیر دوچرخه سواری شهری را روز گذشته در بهشهر کلنگ زنی کردیم. چراکه معتقدیم اگر در ورزش هزینه کنیم، هزینه درمان مردم کاهش خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر اهمیت نگهداری از اماکن و زیرساخت های ورزشی گفت: برای حفظ و نگهداری مطلوب این اماکن ورزشی از ظرفیت شهرداری ها استفاده خواهیم کرد.

وی سیاست های دولت برای حمایت از قشر ضعیف جامعه را مورد توجه قرار داد و افزود؛ برنامه ریزی ما این است که سالن ها و اماکن ورزشی را به صورت رایگان در اختیار افراد کمتر برخوردار و قشر ضعیف جامعه قرار دهیم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402061006554
  • خبرنگار :