به گزارش ایسنا، این ویژگی که اولین بار فقط در آمریکا عرضه شد، هفته جاری در این دو کشور عرضه شد و کاربران حق انتخاب آن را خواهند داشت.
کاربران ژاپنی می توانند از این ویژگی به زبانهای محلی خود استفاده کنند، در حالی که در هند، به زبانهای انگلیسی و هندی در دسترس خواهد بود.
بر اساس گزارش رویترز، این ویژگی موتور جستجوی گوگل، برای جستجوی اطلاعات، مانند یافتن مکان چیزی برای خرید، استفاده می شود و با چت بات «گوگل بارد» (Bard) که پرسونا داشته و می تواند مکالمات شبیه انسان را برای مثال، برای تولید کد نرم افزاری انجام دهد، متفاوت است،
انتهای پیام