آئین گرامیداشت شهدای دولت در بهاباد یزد برگزار شد

امام جمعه بهاباد گفت:‌ شهیدان رجایی و باهنر شیفتگان خدمت بودند و به قدرت هیچ تعلقی نداشتند.

حجت الاسلام «علی اکبر ابراهیمی بشکانی» در آیین گرامیداشت چهل‌ و دومین  سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر که چهارشنبه شب با حضور مسئولان و مردم شهرستان در محل مسجد جامع بهاباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای دولت و مدافع حرم، اظهار کرد: هشتم شهریور یادآور خاطر تلخی برای مردم ایران است زیرا منافقان کوردل دو سرمایه انقلاب و دو یار دیرین را که در راه پاسداری از ولایت و انقلاب سالها مبارزه کرده بودند را از ما گرفتند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر شیفتگان خدمت بودند و به قدرت هیچ تعلقی نداشتند، گفت: شهیدان رجایی و باهنر در همان مسیری که امام برای آنها ترسیم کرده بود، قدم برداشتند.

امام جمعه بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر، دو عنصر شایسته و کم نظیر انقلاب و امام راحل و شخصیت‌هایی بی‌بدیل و کم نظیر بودند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با  بیان  این که هشتم شهریور ماه سالروز تثبیت پیروزی شیفتگان خدمت بر تشنگان قدرت است که با خون مبارک دو یار صدیق امام (ره)  شهیدان  رجایی و باهنر امضا شد، افزود: شهیدان رجایی و با هنر خادمان صدیق انقلاب بودند.

وی عنوان کرد: به هر حال شهیدان رجایی و باهنر از یاران صدیق امام(ره) و انقلاب بودند که نه تنها در دوران مسئولیتشان منشآ خدمات ارزشمندی به جامعه شدند، بلکه به برکت خون این شهیدان گرانقدر و والامقام، پیشرفت‌های مهمی در عرصه‌های مختلف نصیب جامعه شده است.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد: آنچه مهم است این که همه مسئولان و مدیران با الگوگیری و سرمشق قرار دادن زندگی و منش آن دو شخصیت بزرگوار، در راه تعالی نظام جمهوری اسلامی و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم تلاش کنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402060906264
  • خبرنگار : 50214