در ششمین روز از هفته دولت انجام شد

کلنگ‌زنی پروژه ۱۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر بهار

در ششمین روز از هفته دولت با حضور استاندار همدان و جمعی از مدیران کل استانی و مسئولان شهرستان بهار، فاز نخست پروژه نهضت ملی مسکن شامل پروژه ۱۲۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهر بهار کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

فرماندار شهرستان بهار در حاشیه این آیین اظهار کرد: این طرح در زمینی به مساحت ۵۳۹۵ مترمربع، در ۱۲۰ واحد، در شش طبقه مسکونی و با دو طبقه پارکینگ احداث خواهد شد.

 مجتبی فیض‌اللهی افزود: با پیگیری انجام شده در فاز دوم نیز ۱۷ هکتار تملک شده و در فاز سوم نیز نقل و انتقال اسناد یک پهنه سه هکتاری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۴۰۰ نفر در شهر بهار و ۴۰۰ نفر در لالجین برای مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند، گفت: در شهر لالجین دو پهنه یک هکتاری تملک شده و در حال انتقال اسناد بوده و در شهر مهاجران و صالح‌آباد نیز زمین‌ها به صورت دو نفره واگذار می‌شود ضمن اینکه آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان به صورت خاص مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه زمین چمن مصنوعی مدرسه آیت‌الله بهاری شهر بهار همزمان با ۷۷ زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای استان به صورت نمادین در این شهرستان با اعتباری افزون بر ۱.۵ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۱۵۲ متر با مشارکت بخش دولتی و خیرین افتتاح شد.

استاندار همدان در حاشیه این مراسم با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: دولت مردمی با تلاش مضاعف طی دو سال گذشته سعی بر مرتفع شدن مشکلات کشور داشته است و خوشبختانه توفیقات خوبی را در عرصه علم و دانش، صنعت طی این دو سال به دست آورده‌ایم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه همواره شاهد گشایش و پیشرفت روزافزون در سطح ملی و استان هستیم، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۵۶ میلیارد تومان در هفته دولت در سطح استان افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

وی با اشاره به اینکه امکانات محدود و نیازمندی‌ها بیشتر از امکانات است، تأکید کرد: باید از امکانات مردمی به نحو احسن استفاده کنیم که امیداواریم در تمام عرصه‌ها شاهد پیشرفت و توسعه در سراسر استان باشیم.

به گزارش ایسنا، در ششمین روز از هفته دولت شش طرح مختلف عمرانی، بهداشتی، مسکن، ورزشی در این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد که افتتاح فاز دو تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنایع غذایی بهار با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد تومان، با ظرفیت تصفیه ۳۰۰ مترمکعب در روز، کلنگ‌زنی ستاد مرکز بهداشت شهرستان بهار با اعتبار مورد نیاز ۱۰ میلیارد تومان، افتتاح واحد بسته‌بندی گوشت در فاز دو شهرک صنعتی بهاران با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد تومان با ظرفیت ۴۵۰ تن با اشتغالزایی ۱۲ نفر و افتتاح شرکت راشین درب‌های ضدحریق شهرک صنعتی بهاران با اعتباری افزون بر ۳.۷ میلیارد تومان با اشتغال ۵۰ نفر از دیگر پروژه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی شده این شهرستان بودند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402060705004
  • خبرنگار : 50037