در وبیناری دانشجویی بررسی می‌شود:

تـاثـیـر رسـانـه اجـتـمـاعـی بـر فـروش

انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه الزهرا (س)، وبینار «تاثیر رسانه اجتماعی بر فروش» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه ۹ شهریور ساعت ۱۸ الی ۲۰ با ارائه دکتر رحیمه فشمی ـ دکترای مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

«آشنایی با انواع رسانه اجتماعی»، «استراتژی‌های مناسب رسانه اجتماعی» و «بازاریابی محتوا در رسانه اجتماعی» از جمله موضوعات و سرفصل‌هایی است که در این وبینار به آن‌ها پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شناسه alzahra_management@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402060603930
  • خبرنگار :