افزایش مراجعه شهروندان به مراکز درمانی البرز به دلیل گرد و غبار

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز با اشاره به افزایش مراجعه شهروندان به مراکز درمانی در پی افزایش گرد و غبار، گفت: در این شرایط از مردم درخواست می‌شود مصرف مایعات به ویژه شیر و آب میوه‌های طبیعی را فراموش نکرده و وعده‌های غذایی سالم مصرف کنند.

احمد مهدوی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه با افزایش گرد و غبار هوا آمار مراجعه به مراکز درمانی افزایش می‌یابد، اظهار کرد: آمارها نشان می‌دهد در ایامی مثل دیروز که شاهد افزایش گرد و غبار هوا بودیم، تعداد مراجعین به این مراکز بین ۱۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: از مردم به ویژه افراد مسن، بیماران قلبی- ریوی و کودکان درخواست می‌شود در این شرایط از فعالیت طولانی مدت خارج از منزل خودداری کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیروهای اورژانس البرز در وضعیت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن به مردم خدمات رسانی کنند.

مهدوی در ادامه از استقرار خودروهای آمبولانس در معابر پرتردد کرج مثل میدان حصارک، چهارراه طالقانی ومیدان شهدا خبر داد و گفت: در شهرستان‌های دیگر هم آمبولانس‌ها در میادین اصلی استقرار دارند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز افزود: در این شرایط از مردم درخواست می‌شود مصرف مایعات به ویژه شیر و آب میوه‌های طبیعی را فراموش نکرده و وعده‌های غذایی سالم مصرف کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402060503015
  • خبرنگار : 50024