مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

مردم اردبیل از سفرهای غیرضروری به سایر شهرها پرهیز کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: مردم اردبیل از سفرهای غیرضروری به سایر شهرها پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، کلام الله وثوقی ۵ شهریور گفت: با توجه به حجم بالای جابجایی و انتقال زائران اربعین حسینی به مرزهای کشور، همشهریان از سفرهای غیرضرور در این ایام پرهیز کنند.

 وی افزود: ۶۰ شرکت حمل و نقل جاده‌ای با ۲۷۰ دستگاه اتوبوس بدون تعطیلی و وقفه به زائران اربعین حسینی در رسیدن به مرزهای مختلف به ویژه مهران تلاش و جدیت انجام می‌دهند تا بدون رخداد حوادث ناگوار، جابجایی زائران انجام شود.
وثوقی ادامه داد: کرایه اتوبوس با ۲۵ صندلی به مبلغ ۸۴۴ هزار تومان تعیین شده و اتوبوس‌های با صندلی ۳۲ نفری نیز باید نسبت به فروش بلیت به نرخ ۷۱۱ هزار تومان اقدام کنند.
این مقام مسئول استان اضافه کرد: کرایه اتوبوس‌ها با ۴۴ صندلی مبلغ ۵۷۵ هزار تومان تعیین شده که در صورت افزایش خودسرانه قیمت‌ها با شرکت‌ها و اتوبوس‌های متخلف چه در هنگام رفت و چه بازگشت مسافران برخورد جدی در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: ما با حجم زیادی از درخواست زائران برای انتقال به مرز مهران روبه‌رو هستیم در حالی که مرز خسروی، تمرچین و باشماخ نیز برای این امر در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود بخشی از زائران از این مرزها تردد کنند.
وثوقی بیان کرد: در حال حاضر در مرز تمرچین با کمترین تردد روبه رو هستیم که زائران به راحتی می‌توانند با هزینه‌ای به مراتب پایین‌تر سفر خود را به مقصد نجف و کربلا انجام داده و در کمترین زمان تردد از مرز را ثبت کنند.
انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402060502727
  • خبرنگار :