استاندار سمنان عنوان کرد:

فرصت اشتغال در حوزه کارگری و واحدهای تولیدی برای جویندگان کار در استان سمنان فراهم است

استاندار سمنان معتقد است که در حال حاضر برای هر جوان هم‌استانی جویای کار فرصت اشتغال کارگری در واحدهای تولیدی فراهم است.

سیدمحمدرضا هاشمی ۵ شهریور در حاشیه یکی از دیدارهای هفته دولت اظهار کرد: این استان به ۲۰ هزار نیروی کارگری در واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در استان نیاز دارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته، فرصت اشتغال برای هر نیروی جوان جویای کار که آمادگی اشتغال در حوزه کارگری و واحدهای تولیدی را داشته باشد، مهیاست.

استاندار سمنان به موفقیت های دولت در حوزه سیاست خارجی پرداخت و خاطرنشان کرد: دیپلماسی هوشمندانه و عزتمندانه و عضویت ایران در اجلاس بریکس امری بسیار ارزشمند و از دستاوردهای شاخص دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت های کاری دولت مردمی آیت الله رئیسی است افزود: دولت مقرر کرده تا تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به جز در موارد خاص که نیاز کشور باشد از کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید خودداری شود.

هاشمی به رویکرد مردمی دولت اشاره و عنوان کرد: امروز به برکت‌ نظام‌ جمهوری اسلامی بین مردم و مسئولان هیج فاصله ای نیست و دیدار مردمی در دولت سیزدهم در این راستا به صورت مستمر در راستای گره گشایی از مشکلات و موانع، در دستور کار مسئولان قرار دارد.

استاندار سمنان تاکید کرد: امروز بالاترین سرمایه ما، اعتماد و دعای خیر شما مردم عزیز است،‌چرا که شما مردم صاحبان اصلی نظام هستید.

عای‌ترین مقام اجرایی دولت در استان به چالش‌های پیش روی استان اشاره و خاطرنشان کرد: تصادفات جاده ای، کمبود آب و پیری جمعیت و کاهش نرخ فرزند آوری ۳ چالش جدی و اساسی استان است که اقدامات به صورت ویژه در این حوزه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060502697
  • خبرنگار :