در هفته دولت امسال،

سالن ورزشی هنرستان شهید مطهری شهرستان نکا افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت امسال سالن ورزشی هنرستان شهید مطهری شهرستان نکا بعد از یک دهه در دولت سیزدهم افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مرتضی رمضانی امروز در افتتاحیه سالن ورزشی هنرستان شهید مطهری که کلنگ زنی آن در سال ۱۳۹۱ انجام شد، اظهار کرد: فضای آموزشی مدارس شهرستان نکا نیاز این شهرستان را بر طرف نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مدارس شهرستان نکا دو شیفته هستند، افزود: شهرستان نکا نیازمند مدرسه سازی است.

این مسئول به اقدامات مطلوبی که در دو سال گذشته به منظور پیشبرد و به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام و بر زمین مانده انجام شده است، تصریح کرد:  توسط دستگاه‌های اجرایی خدمات خوبی صورت گرفته است که در هفته دولت بخشی از این خدمات را به اطلاع مردم شهرستان توسط رسانه‌ها می‌رسانیم.

مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی مدارس مازندران نیز در برگزاری این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: خدا را شاکریم که سرلوحه و تابلو دولتمردان کشور، شهیدان رجایی و باهنر هستند.


وی اظهار کرد: باعث افتخار است که آثار و زحمات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، در بخش‌های مختلف شهرستان مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: میلیاردها پروژه در جای جای این استان در دست اجراست و برخی نیز تا نیمه‌های سال به بهرده برداری می رسد.
استادیان، با بیان اینکه هنوز مناطقی در استان داریم که دانش آموزان از سالن ورزشی بی بهره هستند، افزود: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور نیازمند حضور و مشارکت مردم در امر ساخت فضاهای آموزشی و ورزشی برای دانش آموزان هستیم.
مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی در مدارس استان، گفت: ساخت فضاهای ورزشی به شدت بر سلامت نسل آینده تاثیرگذار است.

سالن ورزشی هنرستان شهید مطهری نکا با زیربنای ۷۵۰ متر مربع احداث شده است. این مجموعه شامل سالن اصلی، رختکن، اتاق اداری، موتورخانه، هواساز، و سرویس بهداشتی است.

یادآور می شود در هفته دولت ۲۸ پروژه شامل ۱۵۲ کلاس با زیربنای ۲۴ هزار مترمربع است که به فضای آموزشی استان اضافه می‌شود.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402060301516
  • خبرنگار : 50547