تشریح خدمات موکب حضرت علی‌اکبر(ع) ورامین در کربلای معلی در ایام اربعین

مسئول موکب حضرت علی اکبر(ع) شهرستان ورامین با اشاره به فعالیت‌های این موکب از اسکان ۴۰۰۰ زائر خبر داد و گفت: در این موکب اسکان برای خانم‌ها و آقایان با ظرفیت ۴۰۰۰ نفر با امکاناتی از جمله حمام، سرویس بهداشتی و خدمات رفاهی جهت استراحت زائران برقرار است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا افشار -مسئول موکب حضرت علی اکبر(ع) شهرستان ورامین- در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص فعالیت این موکب در کشور عراق و شهر کربلای معلی در ایام اربعین حسینی امسال خاطر نشان کرد: این موکب با مجوز ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و نام مبارک حضرت علی اکبر(ع) و در شهرستان ورامین کار خود را برای اربعین حسینی و خدمت به زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) از چندی پیش آغاز کرده است. 

وی ادامه داد: موکب حضرت علی اکبر(ع) شهرستان ورامین در ایام اربعین در شهر کربلا، جنب میدان بلدیه با تعداد ۵۰ نفر خادم و وعده‌های پذیرایی صبحانه ، ناهار و شام از تاریخ ۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ به مدت ۱۰ روز فعالیت می‌کند. 

حجت الاسلام والمسلمین افشار عنوان کرد: در این موکب اسکان برای خانم‌ها و آقایان با ظرفیت ۴۰۰۰ نفر با امکاناتی از جمله حمام ، سرویس بهداشتی و خدمات رفاهی جهت استراحت زائران برقرار است. 

این مقام مسئول گفت: موکب حضرت علی اکبر(ع) شهرستان ورامین با کمک و همیاری خیرین و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در این ایام فعالیت می‌کند، کاملاً مردمی است و به صورت هیات امنایی اداره می‌شود.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402060301486
  • خبرنگار : 50291