در چارچوب خدمت به زائران اربعین؛

کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری گرگان رهسپار عراق شد

شهردار گرگان از اعزام کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری مرکز استان گلستان برای ارائه خدمات بهینه به زائران پیاده اربعین خبر داد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی ظهر امروز چهارشنبه یکم شهریور ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن راهپیمایی عظیم اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، اظهار کرد: آنچه جهان را متحیر کرده، شور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام در برپایی راهپیمایی عظیم اربعین است.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این رویداد بزرگ، غیرقابل شمارش هستند، ادامه داد: همه ساله جمع کثیری موفق به شرکت در این پیاده‌روی می‌شوند و از سویی دیگر، عده‌ای با برپایی موکب‌ها و ارائه خدمات به زائران، در ثواب این رویداد بزرگ سهیم می‌شوند.

شهردار گرگان با تاکید بر اینکه شهروندان دارالمومنین گلستان نیز همانند دیگر عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام نیز یا به این راهپیمایی عظیم ملحق شده‌اند و یا در تدارک سفر هستند، افزود: در همین راستا کاروان خادمین پیشرو شهرداری گرگان با همراهی مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر جهت خدمت به زائران اربعین به سوی عراق بدرقه شدند.

وی با تاکید بر اینکه این کاروان متشکل از ۲۱ نفر از کارکنان و نیروهای شهرداری گرگان است، خاطرنشان کرد: ۱۸ نفر پاکبان، ۲ نفر آتش نشان و یک نفر سرپرست در قالب موکب علی بن موسی الرضا(ع) در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا به خدمت رسانی به زائران خواهند پرداخت.

سیدالنگی همچنین از اعزام چهار دستگاه اتوبوس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان برای نخستین بار جهت ارائه خدمات شایسته به زائران خبر داد و اضافه کرد: در اربعین سال‌های گذشته نیز عده‌ای از کارکنان جهت خدمت رسانی در مسیر پیاده روی عظیم اربعین حسینی به عتبات عالیات اعزام شده بودند.

به گزارش ایسنا، آیین بدرقه این کاروان با حضور "سید محمدرضا سیدالنگی" شهردار، "ابوالفضل تجری، حجت مقسم، علی اکبر بصیرنیا و صفرعلی پایین محلی" اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری و اعضای خانواده حاضران در این کاروان اعزامی، برگزار شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402060100559
  • خبرنگار : 50039