مراجعه حضوری ۲۷۰۰ زائر سمنانی اربعین به پلیس گذرنامه

فرماندهی انتظامی استان سمنان از مراجعه حضوری ۲۷۰۰ زائر این استان به پلیس گذرنامه استان برای حضور در بزرگترین اجتماع مذهبی جهان در ایام اربعین خبر داد و گفت: بخش عمده زائران اربعین به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه پلیس من برای صدور گذرنامه اقدام کردند.

سردار جلیل موقوفه ئی یکم شهریورماه ضمن تمجید از تلاش های مجاهدانه همکاران خود در اداره گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با حضور در اداره گذرنامه پلیس امنیت عمومی از روند صدور و انجام امور مربوط به گذرنامه متقاضیان اربعین بازدید و بر لزوم رفع مشکلات مردم و تسریع در فرآیند ثبت درخواست های متقاضیان هم استانی تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه صفر، ماه حزن و اندوه آل الله و در پیش بودن ایام اربعین حسینی (ع ) بیان کرد: از اوایل مرداد ماه امسال بنا بر دستورالعمل های ابلاغی فراجا فعالیت صدور و تمدید گذرنامه و تمامی خدمات مربوط به آن توسط اداره گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در مرکز استان و شهرستان ها آغاز شد.

 وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی و استقبال خیل عظیم عاشقان ابا عبدالله ( ع ) جهت شرکت در این راهپیمایی ، باتوجه به حجم بالای تقاضای شهروندان استان برای صدور و تمدید گذرنامه در این ایام ، برای تسهیل در انجام امورات مربوط به زائران اربعین حسینی، تمهیدات ویژه ای از سوی پلیس اندیشیده و در دست اقدام است.

 این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تاکنون دو هزار ۷۰۰ نفر از مردم استان سمنان به صورت حضوری مراجعه و درخواست صدور گذرنامه داشتند، افزود: تعدادی از زائران از طریق سامانه پلیس من درخواست خود را ثبت کرده اند که در حال بررسی است .
وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با تمدید گذرنامه نیز تاکنون در حدود ۳۰۰۰ گذرنامه تمدید و تحویل متقاضیان این سفر معنوی شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه روند ارائه خدمات گذرنامه در مرکز استان و شهرستان ها بسیار مطلوب و سریع است، خاطرنشان کرد: روزانه بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان به اداره های گذرنامه سراسر استان مراجعه و از خدمات مربوطه استفاده می کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060100131
  • خبرنگار :