معاون امور جوانان هلال احمر گلستان خبر داد

ایستگاه پایانی «طرح ملی دادرس» در گلستان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان از پایان یازدهمین دوره طرح ملی دادرس استان‌ گلستان با حضور تیم های برتر خبر داد.

فاطمه میرزاحسینیان شامگاه سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح ملی دادرس به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های جمعیت هلال احمر در حوزه دانش‌آموزی و گام مهمی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی افزایش سلامت اجتماعی و جسمانی نوجوانان است، اظهار کرد: طرح ملی دادرس استان‌گلستان با همکاری هلال احمر و آموزش و پرورش در مدارس انجام می‌شود.

وی بیان کرد: یازدهمین دوره طرح ملی دادرس (دانش‌آموز آماده در روزهای سخت) در گلستان با هدف بالا بردن سطح آمادگی دانش‌آموزان در برابر حوادث و یادگیری مهارت‌های خودامدادی و دگر امدادی در سطح ۲۰۵ مدرسه گلستان با مشارکت ۵۹۹۴ دانش‌آموز اجرا شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آزمون‌های شهرستانی هشت تیم از مدارس پسرانه و ۹ تیم از مدارس دخترانه استان به تعداد ۲۳۸ نفر در قالب المپیاد آماده به مرحله استانی راه یافتند و تیم‌های برتر انتخاب شدند.

میرزاحسینیان ادامه داد: با انتخاب تیم‌های برگزیده آیین اختتامیه‌ای به مدت دو روز در ۳۰ و ۳۱ مرداد با حضور تیم‌های دختران و پسران همراه با برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در اردوگاه کشوری مرحوم‌امیرمحمد قاسمی شهر دلند برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه یازدهمین دوره طرح ملی دادرس استان‌گلستان با برگزاری آیین اختتامیه‌ای در اردوگاه دلند با حضور تیم‌های برتر به کار خود پایان داد، گفت: در آیین اختتامیه از سه تیم برتر تجلیل و تیم پسران گنبدکاووس و دخترانه کلاله برای شرکت در مسابقات کشوری که در شهریورماه برگزار می‌شود معرفی شدند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۵۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402053120551
  • خبرنگار : 50604