بهره‌برداری از ۱۵ طرح راهداری قزوین همزمان با هفته دولت

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت ۱۵طرح در حوزه راهداری و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان به بهره برداری خواهد رسید.

جواد حق‌لطفی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت ۱۵ طرح در حوزه راهداری و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان به بهره برداری خواهد رسید؛ اظهار کرد: این تعداد طرح در مجموع با ۲۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار بهره‌برداری خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین، وی بیان کرد: ۱۱ مورد از طرح‌های قابل بهره‌برداری مربوط به عملیات مرمت، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی هستند.

این مسئول ادامه داد: پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور چینی مرجان- شاهین تپه به طول ۹ کیلومتر، بهسازی مسیر آبیک- قشلاق- خاکعلی به طول ۶ کیلومتر، لکه‌گیری و روکش آسفالت محور تاکستان- آوج به طول ۵ کیلومتر از جمله طرح‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت هستند.

وی طرح زیرسازی و آسفالت راه روستایی زناسوج به طول ۲/۵کیلومتر، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی سعید آباد- خرم‌آباد- اک به طول ۷/۵ کیلومتر، کندر- مشکین به طول ۵ کیلومتر، رودک- رستم آباد به طول ۵/۵ کیلومتر، آشنستان به طول ۳/۵ کیلومتر، بابر سفلی، دره صفر و دره گنجعلی به طول ۲/۵ کیلومتر، آوج- شهید آباد به طول ۴ کیلومتر و لوشان- سیاهپوش- سیردان به طول ۶ کیلومتر را نیز از دیگر طرح‌هایی عنوان کرد که به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری از آن انجام خواهد شد.

به گفته حق‌لطفی علاوه بر طرح‌های بهسازی و روکش آسفالت، افتتاح ۲ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در شهرستان بوئین زهرا، پروژه روشنایی کمربندی تاکستان به طول ۵ کیلومتر و احداث سوله آزادراه و محور قدیم قزوین- رشت در دستور کار این اداره کل خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین در پایان گفت: این طرح‌ها با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت و توانمندی و امکانات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین اجرا شده و میزان اشتغال‌زایی آن ۲۶۴ نفر است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402053119985
  • خبرنگار : 50060