توزیع ۱۲۴ مدال تا یازدهمین روز المپیاد استعدادهای برتر 

تا پایان روز یازدهم چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ۱۲۴ مدال قهرمانی توزیع شد. 

به گزارش ایسنا، تا پایان روز یازدهم چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، کاروان ورزشی فارس همچنان در صدر جدول قرار دارد.

روز یازدهم هشت مدال قهرمانی بین ۶ استان در رشته ورزشی ترامپولین پسران توزیع شد. ۲۰ استان در جدول مدال‌ها جای قرار گرفتند.

تاکنون از ۵۱ رشته ورزشی هفت رشته ورزشی قهرمانان و مستعدان خود را شناخته است و از فردا رقابت‌های دوچرخه سواری دختران با حضور ۲۳ استان به میزبانی مشهد آغاز خواهد شد.

آغاز رقابت‌های دوچرخه‌سواری استعدادهای برتر در مشهد

چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر دوچرخه‌سواری کشوری از امروز یکشنبه با حضور ۱۲۰ رکابزن در بخش پسران از ۲۳ استان رسما آغاز می‌شود.

در این دوره از مسابقات رکابزنان نوجوان پسر در ۴ رشته ۲۰۰ متر، ۲۰۰۰متر، کوهستان و دورحذفی مهارتی رقابت خواهند کرد.

مراسم افتتاحیه این مسابقات به میزبانی استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس با حضور ورزشکاران، مربیان، مسئولان ورزش و شهرداری و شورای شهر استان خراسان رضوی برگزار شد.

نفرات برتر رده های سنی مسابقات ترامپولین المپیاد استعدادهای برتر مشخص شدند 

مسابقات ترامپولین المپیاد استعدادهای برتر کشور از ۲۶ تا ۲۸ مرداد با حضور ۱۷ استان در اصفهان برگزار شد و بهترین‌های فینال این مسابقات کشور معرفی شدند. 

مقام اول رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال توسط امیرطاها آذرمهر از چهارمحال‌وبختیاری به دست آمد. علی شعبانی از اصفهان دوم و محمدطاها نوریانی از قزوین و محمدباقری از آذربایجان غربی مشترکا سوم شدند. 

در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال آریا اخوان از کیش اول، بردیا آلنگ از کرمانشاه دوم و عمادرضا فلاح و محمدصالح دهقانی از یزد مشترکا سوم شدند.

ناظر وزارت ورزش در المپیاد تری‌اتلون: امیدوارم نخبه‌های خوبی را به ورزش معرفی کنیم

خانم حدید ناظر وزارت ورزش و جوانان مسابقات ترای‌اتلون المپیاد استعدادهای برتر در مورد میزبانی این مسابقات گفت: همه هم و غم ما این است که مسابقات را به بهترین نحو برگزار کنیم. نقاط ضعف و قوت را بررسی کنیم تا در پایان این المپیاد نخبه‌هایی را به جامعه ورزش معرفی کنیم. امیدوارم با سبقه خوبی که اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در برگزاری مسابقات دارد امسال هم برگزاری شایسته‌ای را داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را شاهد باشیم و استعدادهای قابلی را به جامعه ورزش معرفی کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402052918624
  • خبرنگار : 71552