تقدیر استاندار کرمانشاه از رتبه‌های تک رقمی کنکور

 استاندار کرمانشاه از دانش آموزان استان که موفق به کسب رتبه های تک رقمی در کنکور سراسری امسال شده‌اند، تجلیل کرد.

به گزارش ایسنا، محمدطیب صحرایی، شب گذشته(۲۸ مرداد) از علی منصوریان و نیلگون سپاس دو دانش آموز استان که در کنکور سراسری امسال موفق به کسب رتبه های تک رقمی شده‌اند، تقدیر کرد.

استاندار کرمانشاه با حضور در منزل "علی منصوریان"، دانش آموز نخبه دبیرستان استعدادهای درخشان کرمانشاه که موفق به کسب رتبه سوم گروه علوم ریاضی شده بود، این افتخارآفرینی را تبریک گفت و با اهدای از این دانش آموز قدردانی کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین با سفر به شهرستان اسلام آباد غرب از خانم "نیلگون سپاس" نفر چهارم کنکور رشته علوم تجربی، با اهدای لوح تجلیل کرد.

صحرایی در این دیدارها، موفقیت این دانش آموزان در کنکور سراسری را موجب افتخار مردم کرمانشاه و انگیزه و امید سایر دانش آموزان استان عنوان و از والدین و کادر آموزشی مدارس این دانش آموزان تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه در استان استعدادهای این چنینی فراوانی داریم، گفت: باید با برنامه ریزی بهتر این استعدادها را شناسایی کرده و از آنها به بهترین نحو استفاده کنیم.

استان کرمانشاه در کنکور سراسری ۱۴۰۲ برای نخستین بار دو رتبه تک رقمی داشته است. همچنین ۱۰ دانش آموز استان رتبه دو رقمی داشته و ۵۶ نفر از دانش آموزان هم موفق به کسب رتبه زیر هزار شده اند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402052918118
  • خبرنگار :