سرمربی تیم قطر در والیبال قهرمانی آسیا: خود را برای بازی با تیم ملی ایران آماده کرده‌ایم

سرمربی تیم ملی والیبال قطر گفت: بازی خوبی داشتیم و خود را برای بازی با تیم ملی ایران آماده کرده‌ایم.

کامیلو اندرس سوتو، ۲۸ مرداد در پایان دیدار تیم ملی والیبال قطر با هند که سه بر صفر به سود قطر پایان یافت، در جمع خبرنگاران با اشاره به بازی اول خود و پیروزی بر تیم ملی هند، تصریح کرد:  در این دیدار بازیکنانم با سختی مواجه شدند، اما با سرویس‌های عالی و بی‌نقص توانستیم بازی را کنترل کنیم.

وی اظهار کرد: در ادامه با توجه به این‌که تیم‌ها به آمادگی می‌رسند، رفته‌رفته مسابقات سخت خواهد شد، پیش‌بینی من این است که تیم‌های ملی ژاپن و ایران را در فینال ببینم چون این دو تیم، یک سر و گردن از سایر تیم‌ها بالاتر هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال قطر، میزبانی ارومیه را  عالی دانست و گفت: هواداران والیبال این شهر با تشویق تیم ملی قطر سورپرایزیمان کردند و بی‌صبرانه منتظر مسابقه تیم ملی ایران هستم تا جو بی‌نظیر ورزشگاه را ببینیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال قطر نیز گفت: تیم ملی هند بازی قابل قبولی مقابل قطر ارائه داد اما در نهایت توانستیم این دیدار را کنترل کرده، پیروز شویم.

ابراهیم ابراهیم‌محمد گفت: در کل بازی رضایت‌بخشی ارائه دادیم هرچند در این دیدار گاهی عقب افتادیم اما توانستیم جبران کنیم و در نهایت پیروز شویم.

کاپیتان تیم ملی والیبال قطر در پایان خاطرنشان کرد: واقعا افتخار کردیم که تماشاگران ارومیه‌ای این‌گونه با انرژی تیم ملی قطر را تشویق و حمایت کردند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402052818004
  • خبرنگار :