معاون استاندار مازندران در بدرقه خادمان موکب های اربعین در نکا:

مانایی هویت عاشورایی مردم ایران برای استکبار خطرناک است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: اربعین حسینی میعادگاه دلدادگان قیام عاشورا از سراسر جهان و بیانگرجاودانگی حماسه کربلااست.

روح الله سلگی امروز ۲۷ مرداد در مراسم بدرقه خادمان و کامیون های حامل نذورات مردم شهرستان نکا به کربلا افزود: اربعین، روح عاشورا، بلندگو و تریبون حماسی وبزرگترین یادمان و یادآور عاشوراست.

وی ادامه داد: پیام حضرت زینب(س) در اربعین به سرمنزل مقصود رسید و در تاریخ ثبت شد، قیامهای بزرگ توابین و مختار بعد از اربعین به اوج رسید واربعین تجلی قدرت نرم تشیع است.

این مسئول یادآور شد: اربعین ثمره غلبه خون برشمشیرو مغناطیسی است که همه آزادگان و احرار را فرا می‌خواند و آنچه اربعین را در تاریخ ثبت کرد سخنرانی‌های رسواگرایانه حضرت زینب است آن هم نه در مدینه بلکه در ظلمانی ترین کانون یزیدیان یعنی کوفه و شام که توانست فانوس حق را برای گمراهان مسیر حق روشن کند.

وی زائران ایرانی اربعین را بیرق‌داران حماسه عاشورا توصیف و خاطرنشان کرد: پیام حضور میلیونها ایرانی در پیاده روی اربعین به کسانی که خواستند سبب انقطاع ایرانیان از اباعبدالله شوند این است که هویت عاشورایی ما قابل گسست نیست.

سلگی با اشاره به آمادگی برای پشتیبانی از زائران اربعین گفت: امسال با طراحی استاندار مازندران تلاش کردیم علاوه بر کمکهای لجستیکی، از قدرت فرهنگی و معنوی اربعین برای زدودن زنگارهای دنیوی و تقابل با جنگ فرهنگی دشمن، در یک اقدام آفندی استفاده کنیم و عطر و شمیم اباعبدالله را با بدرقه کاروانها در کوی و برزن دیار علویان پراکنده سازیم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402052717259
  • خبرنگار :