نمایشگاه نقاشی دیجیتال «سفر به ۶۱ هجری» در فرهنگسرای شفق

نمایشگاه «سفر به ۶۱ هجری» شامل مجموعه نقاشی‌های دیجیتال و طرح‌های گرافیکی در فرهنگسرای شفق (خانواده) افتتاح شد و تا ۳۱ مردادماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه «سفر به ۶۱ هجری» با موضوع فرهنگ عاشورایی و با طرح‌های نقاشی دیجیتال موسسه تبیان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده است.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، شیوا مقدم، رئیس فرهنگسرای خانواده ضمن خیرمقدم به حاضران در مراسم گفت: هرآنچه که بتواند در تحکیم خانواده و حفظ ارزش‌های ملی و مذهبی کمک کند در فرهنگسرا به آن می‌پردازیم؛ ترویج فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن واقعه کربلا برای جوانان و نوجوانان بسیار اثرگذار و ارزشمند است. ما موظف هستیم در حفظ و انتقال نسلی ارزش‌های فرهنگی خود کوشا باشیم؛ با ابزار هنر می‌توانیم در این مهم، موثر واقع شویم. 

در ادامه حجت‌الاسلام حریزاوی، قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: آثار جوانان کشورمان در حوزه خانواده، فرهنگ و هنر بسیار قابل تقدیر و شایسته است و امیدوارم برای زندگی بهتر مردم کشور ثمربخش باشد.

جریان‌سازی همراه با تجلی هنری

در ادامه برنامه، سیدرضا کاظمی مدیرعامل موسسه تبیان توضیحاتی را درباره آثار حاضر در نمایشگاه ارائه کرد و گفت: ما در مجموعه تبیان سعی کردیم تولیدهای هنری و فرهنگی‌مان را در تجلی هنری و بروز تصویری نشان دهیم، تا با این فعالیت‌ها به کمک جامعه بیاییم و بتوانیم اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.

او ادامه داد: امیدواریم از این دست اتفاقات را به برکت اهل‌بیت علیهم‌السلام در مجموعه خودمان توسعه و افزایش دهیم تا بتوانیم در جامعه جریان‌سازی قابل اعتنایی داشته باشیم.

در این مراسم از «آذین خسروی»، «فرناز شمیمی» و «فرشاد خسروی» طراحان گرافیک این نمایشگاه تقدیر شد.

 به گزارش ایسنا، نمایشگاه «سفر به ۶۱ هجری» تا ۳۱مرداد از ساعت ۹ تا ۱۹ در نگارخانه شفق (خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست ‌ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده) ادامه دارد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1402052717066
  • خبرنگار : 71614