معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان:

توانمندسازی اولویت اصلی دولت در ارتباط با تشکل‌ها است

معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حمایت از تشکل‌های جوانان، رویکرد و هدف اصلی وزارت ورزش و جوانان است، گفت: اولویت اصلی در ارتباط با تشکل‌ها توانمندسازی است و ما به دنبال این هستیم تا زمینه را برای مشارکت جوانان در ورود به موضوعات اجتماعی‌ فراهم کنیم.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وحید یامین‌پور امروز  ۲۳ مردادماه در آیین گرامیداشت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی در تالار مرکزی شهر، با بیان اینکه کار داوطلبانه و عام المنفعه دو خصوصیت اصلی تشکل‌های مردمی است، اظهار کرد: ارتقای بینش، بهبود کیفیت زندگی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی سه کارکرد تشکل‌های مردمی است و دولت وظیفه دارد از این حرکت‌ها حمایت کند.

به گزارش ایسنا، معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تنظیم، تنسیخ و تقسیم کار سه محور مهم و کلیدی در ارتباط موثر و مفید بین حاکمیت و تشکل‌های مردمی برای تحقق اهداف مشخص است.

یامین‌پور با بیان اینکه حمایت از تشکل‌های جوانان، رویکرد و هدف اصلی وزارت ورزش و جوانان است، گفت: اولویت اصلی در ارتباط با تشکل‌ها توانمندسازی است و ما به دنبال این هستیم تا زمینه را برای مشارکت جوانان در ورود به موضوعات اجتماعی‌ فراهم کنیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۴
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402052415561
  • خبرنگار : 50455