پاسخ رغبتی به رئیس فدراسیون گلف: ابتدا عملکردتان را با دستورالعمل مطابقت دهید

دبیرستاد بازیهای آسیایی و پاراآسیایی اظهار کرد: در سال جاری و سیاستهای کلان کشور هر اعزام باید یک هدف را دنبال کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از  وزارت ورزش و جوانان علی رغبتی، دبیرستاد بازیهای آسیایی و پاراآسیایی در خصوص مصاحبه اخیر رئیس فدراسیون گلف در مورد جایگاه ستاد عالی بازیهای آسیایی و پاراآسیایی اظهار داشت: علیرغم احترام به نظر ایشان، باید بگویم ستاد عالی هم جایگاه قانونی دارد و هم سابقه تاریخی.

وی افزود: در تمام ادوار بازیهای آسیایی و پاراآسیایی، المپیک و پارالمپیک از ۲۵ سال گذشته همه موضوعات در ستاد عالی مطرح شده و ستاد توصیه‌ها و تصمیماتی داشته و به اجرا گذاشته و این موضوع مختص به این دوره نیست. ضمن اینکه اگر به قانون اهداف و وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک توجه بیشتری می‌کردند کاملا مشخص است که قانونگذار، این نهادها را مکلف به هماهنگی و همکاری باهم کرده که در خصوص رویدادهای بزرگ این هماهنگی‌ها در قالب ستاد عالی به منصه ظهور می رسد.

دبیرستاد بازیهای آسیایی و پاراآسیایی خاطر نشان کرد: در این دوره قبل از هر تصمیمی ابتدا دستورالعمل اعزام که مبنای کیفی گرایی در آن مشهود است تنظیم و تصمیمات برمبنای آن اتخاذ شد و روسای محترم فدراسیون‌هایی که در لیست نهایی نماینده ندارند، ابتدا عملکرد سال‌های اخیر رشته خود را با دستورالعمل مطابقت دهند و ببینند آیا واجد شرایط بوده‌اند یا خیر؟

رغبتی در ادامه تاکید کرد: در سال جاری و سیاستهای کلان کشور هر اعزام باید یک هدف را دنبال کند، بعنوان مثال کسب مدال و جایگاه یا کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک یا جز رشته‌های پایه باشند. البته ورزش بانوان از آن جهت که دارای ظرفیت‌های نهفته برای افزایش مدال آوری در سالهای آتی است، امتیازات و تسهیلات بیشتری دریافت می‌کند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402052415086
  • خبرنگار :