نوش آبادی: دشمن از ایمان عمومی مردم ایران به آینده خشمگین است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بی‌تردید دشمن از ایمان عمومی مردم ایران به آینده و اقبال نشاط عمومی برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو به شدت خشمگین است و قصد دارد با حملات تروریستی اماکن عمومی و اماکن مقدسه را به چالش بکشد و فضای ناامنی روانی را القا کند.

به گزارش ایسنا، حسین نوش آبادی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود، بیان کرد: سالروز پیروزی غرورآفرین و مقتدرانه مردم لبنان و روز شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در برابر فرزندان رشید اسلام و جوانان حزب الله لبنان است. حدود ۱۷ سال پیش یعنی به تاریخ ۲۰۰۶ میلادی مطابق با سال ۱۳۸۵ هجری شمسی صهیونیست‌های متجاوز برای جبران شکست زنجیره‌ای  خود و به منظور شکست در برابر جبهه مقاوم لبنان در جریان حمایت آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی از شکست‌های خائن عربی و احزاب مزدور داخلی جنگ نابرابری را با کشور لبنان  با به کار گیری ۳۰ هزار نیروی نظامی و حجم شدید گسترده آتش از زمین، هوا و دریا تهاجم سنگین و بی رحمانه‌ای از جنوب این کشور را آغاز کرده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: اما با یک عملیات نفوذی و بی سابقه توسط حزب الله نقش شوم آمریکایی و صهیونیستی به سرانجام نرسید و با نابودی ذخایر راهبردی  مهمات و انهدام گسترده  تجهیزات نظامی و ارتش رژیم غاصب صهیونیستی سرنوشت جنگ ۳۳ روزه به نفع جبهه مقاومت رقم خورد و  تغییر معادله و موازنه قدرت و فروریختن اعتبار پوشالی ارتش صهیونیست آغاز شده است. از این تاریخ اعتماد به نفس و اعتبار جایگاه حزب الله لبنان در منطقه و جهان عرب در منطقه حزب الله لبنان به عنوان جریان قدرتمند و پایدار، برتری خود را تثیبت کرد. لازم می‌بینم به سفر چند روز کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس در آستانه سالگرد پیروزی حزب الله و جریان مقاومت در جنگ ۳۳ روزه به کشورهای لبنان اشاره کنم.  

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این سفر با هدف ارتقای روابط پارلمانی با کشورهای محور مقاومت و رایزنی با مقامات روسی و لبنانی برای رفع مشکلات دو جانبه و گسترش روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی انجام شد. دیدار با روسای مجالس لبنان و روسیه، جلسات گسترده برای کمیسیون ‌های سیاسی، دفاعی و امنیتی این دو کشور، نشست با مقامات اجرایی و وزرای خارجی سوری و لبنانی، جلسات صمیمی با نمایندگان گروه‌های فلسطینی و برخی دبیران احزاب  وتشکل‌ های سیاسی و نظامی فلسطینی مستقر در سوریه و لبنان، دیدار و گفتگوی سه ساعته با دبیر کل شجاع و مقاوم حزب الله لبنان، تبادل نظر و مشورت پیرامون مسائل مختلف و شرایط موجود جبهه مقاومت، ابراز همراهی و حمایت مردم ایران،دولت و مجلس انقلابی از حزب الله و جریان مقاومت در منطقه از دستاوردهای سفر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به این دو کشور بود.

وی در ادامه تاکید کرد: حمله تروریستی روز گذشته ایادی مزدور دشمن به حرم مقدس احمد ابن موسی الرضا (ع) شاهچراغ را محکوم نموده و بر ضرورت حفظ وحدت  و انسجام ملی در برابر دسیسه های دشمنان نظام و ملت تاکید می کنم. بی تردید دشمن از ایمان عمومی مردم ایران به آینده و اقبال نشاط عمومی برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو به شدت خشمگین است و قصد دارد با حملات تروریستی اماکن عمومی  و اماکن مقدسه را به چالش بکشد و فضای ناامنی روانی را القاء نماید.

 وی افزود: حفظ وحدت و هوشیاری نیروهای امنیتی، مجازات شدید برهم زنندگان امنیت عمومی مانند همیشه اینگونه تحرکات را خنثی خواهد کرد و چهره پلید و خشونت بار دشمنان و ایادی آنان را بیش از پیش افشا و رسوا خواهد کرد و در سالی که برگزاری با شکوه مجلس دوازدهم را در پیش خواهیم داشت توجه به ۴ راهبرد اساسی که توسط مقام معظم رهبری، در حوزه های امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت تعیین شده است تضمین بخش پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در  ابعاد مادی و معنوی خواهد بود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402052314380
  • خبرنگار : 71560