رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان:

رشد "ایسنا" حاصل اعتماد به جوانان متعهد است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان پرداختن به مسائل و چالش‌های مختلف استان در ایسنا را نشان از حضور میدانی خبرنگاران جوان و متعهد این رسانه در جامعه دانست و افزود: تیم خبری ایسنا امروز مورد اعتماد مردم و مسئولان است.

حجت الاسلام‌ امین قرایی عصر شنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با معاون جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و خبرنگاران این رسانه در استان دیدار و اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا از نظر کمیت و کیفیت اخبار رشد مطلوبی داشته و جایگاه خوبی بین رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان دارد.

وی با اشاره به حضور گسترده مسئولان دستگاه‌های مختلف به مناسبت هفته خبرنگار در دفتر  ایسنا گلستان گفت: این حضور بالا نشان دهنده فعالیت مؤثر و مطلوب تیم رسانه‌ای ایسنا بوده و علاوه بر آن بیانگر رشد مسئولان است که اهمیت و جایگاه رسانه در حل مسائل استان را درک کرده و درصدد حمایت از رسانه برآمدند.

مراجعه گسترده مردم و مسئولان در ایسنا 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه گرگان ادامه داد: برخی از مسئولان به رسانه ها به چشم تهدید و برخی به چشم فرصت نگاه کرده و با این نگاه به دیدار رسانه می‌روند اما در بازدید مسئولان دستگاه‌های مختلف از خبرگزاری ایسنا حضور گسترده مسئولانی را دیدیم که تنها به دلیل عملکرد مثبت این رسانه حضور داشتند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی نمونه بارز اعتماد به جوانان است و همین اعتماد به جوانان باعث رشد و پیشرفت جهاد دانشگاهی شده است، گفت: خبرگزاری ایسنا نیز که زیر مجموعه جهاد دانشگاهی است، با حضور جوانان توانمند بسیار پویا و فعال بوده و به مسائل و موضوعات متنوع اجتماعی، علمی و فرهنگی، سیاسی می‌پردازد.

قرایی پرداختن به مسائل و چالش‌های مختلف استان در خبرگزاری ایسنا را نشان از حضور میدانی خبرنگاران خبرگزاری ایسنا در جامعه دانست و اضافه کرد: مسئولان مختلف استان خواهان حضور خبرنگاران خبرگزاری ایسنا در همایش‌ها و برنامه‌های متنوع خود هستند و مردم نیز برای رفع چالش‌ها به این خبرگزاری مراجعه می‌کنند که این نشان از اعتماد بالای مردم و مسئولان به رسانه ایسنا است.

ایسنا در تراز رسانه های پرقدرت ظاهر شده است

وی با اشاره به مسأله تبیین دستاوردهای نظام، انقلاب و دولت در خبرگزاری ایسنا خاطر نشان کرد: خبرگزاری ایسنا علاوه بر اینکه مورد اعتماد مردم است، اعتماد مجموعه استانداری به عنوان نهاد حاکمیت و نماینده دولت در استان را نیز جلب کرده و این مسئله در پوشش کامل اخبار استانداری توسط این رسانه مشاهده می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه گرگان خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه خبرگزاری ایسنا زیر مجموعه جهاد دانشگاهی است، تبدیل به رسانه داخلی و منحصر به اخبار جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌ها نشده و از لحاظ پرداختن به موضوعات مختلف و تعداد اخبار در تراز رسانه های پرقدرت ظاهر شده و این مسئله نمود بیرونی دارد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402052213350
  • خبرنگار : 50604