انتخاب اصلح از مهم‌ترین رسالت‌های مردم در انتخابات است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: انتخاب اصلح از مهم‌ترین رسالت‌های مردم در این انتخابات بوده است و افراد شایسته و توانمند این تکلیف الهی را دارند که به میدان بیایند تا حضور شایستگان را در مجلس طراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امروز ۲۰ مرداد در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به این که مسأله اسارت اهل بیت (ع) اوج تلخی‌ها و سخت‌ترین دوران اسلام است، گفت: در چنین شرایطی امام سجاد(ع) باید امر دین و دنیای مسلمین را مدیریت می‌کرد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه دوران امامت حضرت سجاد(ع) که آغاز آن از روز عاشورا است و در یک موقعیت سخت و بحران عظیمی برای مسلمانان رقم خورده بود، تصریح کرد: تدوین اندیشه اسلامی به صورت درست، اثبات حقانیت اهل بیت(ع) و استحقاق آن‌ها نسبت به امامت و ‌ولایت و ایجاد تشکیلات منسجم شیعه از رسالت‌های امام سجاد (ع) است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت، افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به مناسبت پیروزی حزب الله لبنان در برابر ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، ۲۳ مرداد را روز «مقاومت اسلامی» نام‌گذاری کرد.

وی تصریح کرد: این شکست رژیم صهیونیستی دستاورد بزرگ برای جبهه مقاومت بود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، حزب الله به جهان عرب و اسلام عزت دوباره بخشید.

نوفرستی با اشاره به اینکه اسلام و جریان حق پیوسته پیروز است، اظهار کرد: رونمایی از موشک "ابومهدی" و انجام شدن رزمایش هوایی «فدائیان حریم ولایت»، دو اقدام ایران برای نمایش قدرت در برابر اعزام جنگنده‌های پنتاگون در منطقه بود.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: ۲۴ مرداد مصادف با سالروز تشکیل نخستین دوره مجلس خبرگان رهبری در سال ۱۳۶۲ و با پیام رهبر کبیر انقلاب اسلامی بوده و امسال نیز دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402052012401
  • خبرنگار :