به گزارش ایسنا، اسدالله تقی زاده در نشست خبری امروز (چهارشنبه)، با اشاره به اقدامات در دست اجرای اداره کل بازرسی استانداری تهران، گفت: یکی از دغدغههای موجود بر اساس بررسیها و آماری که گرفته شده، این نکته است که مردم برای شکایات در حوزه درمان باید به کجا مراجعه کنند.
وی افزود: هزار مورد از شکایات مردمی، در حوزه دارو، قیمت آن، کیفیت نظام پزشکی و خدمات پرستاری و امثالهم بوده است که برای رسیدگی یه این مهم، از جایگاه نظارتی استاندار تهران، ورود کردیم تا درخواستهای مردم در این حوزه را ثبتکنیم.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری تهران، افزود: تحت عنوان نظارت بازرسی و کنترل، عملکرد دستگاههای مربوطه در این زمینه را بررسی میکنیم و حتی شده به صورت مصداقی به این موضوع ورود می کنیم.
وی ادامه داد: در سال قبل ٢ مدیر بیمارستان شهرستانهای تهران را بر اساس گزارشات واصل شده، عزل کردیم.
تقیزاده تاکید کرد: بر اساس آمار از سامانه سامد، بعد از موضوعات معیشتی و اشتغال، بالاترین شکایت مردم از حوزه درمان است.
وی گفت: سال گذشته ١١٧ هزار پیام در سامانه سامد ثبت شده است که ٣٨ تا ۴٠ درصد آن منتج به نتیجه شده است و تا نقطه مطلوب فاصله داریم.
انتهای پیام