تاکید سفیر ایران بر اهمیت تشکیل اتاق بازرگانی مشترک میان تجار ایرانی و کویتی

جواد بوخمسین، مدیرعامل گروه هلدینگ «بوخمسین» با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت با «محمد توتونچی» سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایسنا،در این دیدار که با حضور "عماد بوخمسین" سردبیر روزنامه پرشمار النهار و "سامی النصف" وزیر پیشین فرهنگ و اطلاع رسانی کویت برگزار شد، زمینه های توسعه مناسبات تجاری و همکاری‌های اقتصادی دو کشور و ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

بوخمسین در این دیدار ضمن تجلیل از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از کویت در دوران حمله رژیم بعثی به این کشور گفت: ایران برادر بزرگ کشورهای منطقه به شمار می‌رود و ما با تکیه بر پیوندهای مشترک دینی، تاریخی و اجتماعی دو کشور همسایه و مسلمان باید حضور موثرتری در بازار سرمایه ایران داشته باشیم.

توتونچی ضمن تقدیر از نقش سیاست خارجی کویت در میانجیگری و حل و فصل مسائل و تنش های منطقه‌ای بر اهمیت تشکیل اتاق بازرگانی مشترک میان تجار ایرانی و کویتی تاکید کرد.

دیدار مدیرعامل گروه هلدینگ بوخمسین با سفیر ایران در کویت

سفیر جمهوری اسلامی ایران از بازرگانان و سرمایه گذاران کویتی دعوت کرد تا ضمن بازدید از پروژه های عمرانی و اقتصادی ایران با ظرفیت های بی شمار و فرصت های طلایی سرمایه گذاری در زمینه های صنایع، کشاورزی و گردشگری آشنا شوند.

وی همچنین افزود: تحقق صلح، امنیت و ثبات در منطقه به نفع همه کشورهاست و رهبری معظم و ریاست محترم جمهوری همواره بر این محورها تاکید کرده اند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1402051811246
  • خبرنگار : 71038