آمادگی ضبط گروه سرود بچه‌های مسجد برای اجرای ۵۰۰ نفره در کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: گروه های سرود کانون های مساجد در حال تمرین شعر شهدا برای اجرا در کنگره 3400 شهید استان اردبیل می شوند.

مصطفی آمون ۱۷ مرداد در جمع خبرنگاران گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از گروه های سرود کانون های مساجد در حال آمادگی و تمرین برای اجرای شعر شهدا در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: همزمان با اجرای کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل بخشی از این آئین معنوی با حضور اعضای کانون های مساجد و اجرای سرود شهدا خواهد بود.

وی افزود: گروه های سرود کانون های مساجد توانمندی خوبی برای اجرای سرود در برنامه های مختلفی استانی و کشوری را داشته اند و امیدواریم این برنامه معنوی که مزین به نام شهدا است، نیز با حال و هوای معنوی اجرا شود.

آمون بیان کرد: گروه های سرود متشکل از نوجوانان و جوانان از خواهران و برادران است و این قشر انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تصریح کرد: برگزاری این کنگره به دست نوجوانان و جوانان انقلابی پیام بزرگی دارد و نوید بخش آینده روشن برای تداوم راه شهدا دارد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402051710263
  • خبرنگار :