پیشنهادهای رزرو ویلا شمال نزدیک دریا

ویلاهای ساحلی و جنگلی در شمال هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. در شمال کشور می‌توان صدها ویلای ساحلی دید که در بخش‌های مختلف سواحل خزر قرار گرفته‌اند. از این رو تشخیص اینکه کدام ویلا منظره جذاب‌تری را در اختیار شما می‌گذارد یا اینکه کدامیک از نظر کیفیت و قیمت مناسب‌تر است کمی دشوار به نظر می‌آید.

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، رزرو ویلای شمال آن هم کنار ساحل همیشه دغدغه‌هایی را به وجود می‌آورد. با ورود به سایت علی بابا اطلاعات هر نوع ویلایی را که می‌خواهید می‌توانید بیابید. اگر می‌خواهید اقامتی در رامسر داشته‌باشید یا اجاره ویلا در رشت را ترجیح می‌دهید، اگر می‌خواهید ویلای ساحلی یا جنگلی داشته‌ باشید، فقط کافی است در قسمت مربوطه نگاهی به لیست ویلاها بیاندازید. گاهی اوقات پس از رزرو ویلا شمال زمانی که قرار است به اقامت در آن بپردازید، از کیفیت ساحل آن سرخورده می‌شوید. از این رو خوب است با برخی سواحل و ویلاهای کنار آب شمال آشنا باشید.

ساحل چمخاله لنگرود

ممکن است نام ساحل چمخاله را بارها شنیده‌ باشید. این ساحل یکی از سواحل معروف شمال کشور است. علت این معروفیت هم کیفیت بالا و یک‌دستی و تمیزی این ساحل محبوب است. گردشگران بسیاری اوقات خود را اطراف این ساحل می‌گذرانند. همچنین تفریحات متنوع و جذابی در آن وجود دارد که پس از اقامت خود می‌توانید هر روز برای آنها برنامه بریزید. این ساحل چندین سال است که به عنوان ساحل نمونه انتخاب می‌شود.

ساحل گیسوم

اگر هنوز مردد هستید که صبح در یک ویلای جنگلی دنج چشمان خود را بگشایید یا در کنار سواحل آفتاب بگیرید، گیسوم می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. برای اینکه به ساحل گیسوم برسید باید از جنگل زیبای تالش بگذرید. در واقع با اجاره ویلاهای گیسوم هم می‌توانید هر روز از تفریحات ساحلی نظیر جت اسکی، قایق سواری، والیبال ساحلی و غیره لذت ببرید و هم هر زمان که دلتان خواست دل به جنگل بزنید و خود را به دست این طبیعت شگفت‌انگیز بسپارید!

ساحل نمک آبرود چالوس

ساحل نمک آبرود نیز یکی دیگر از سواحل معروف شمال است. حتماً هنگام اجاره ویلا شمال نام آن را در ذهن خود داشته باشید. چرا که ممکن است یکی از انتخاب‌های مناسب و ایده‌آل برای شما باشد. از ویژگی‌های این ساحل این است که تقریباً همیشه شلوغ است! با این وجود همواره افراد زیادی آن را جزو اولویت‌های نخست خود قرار می‌دهند. اگر اهل معاشرت و انجام تفریحات گروهی مختلف هستید این ساحل انتخاب جذابی برای شما است. در ساحل نمک آبرود تا دلتان بخواهد آلاچیق، کلبه چوبی و امکانات کمپینگ و حتی امکان ماهیگیری برای شما فراهم شده است تا سفری سراسر لذت و هیجان داشته باشید.

ساحل آستارا گیلان

اگر مقصد شما گیلان است، ساحل آستارا می‌تواند یکی از گزینه‌های مطلوب پیش‌روی شما باشد. این ساحل علاوه‌بر تمیزی، امکانات فراوانی هم دارد. یکی از جذابیت‌های آن، بازار ساحلی است. این به آن معنا است که هر زمان بخواهید می‌توانید به بازار بروید و حال و هوای تازه‌ای بگیرید.

ساحل توسکا در رامسر

رامسر به‌ طور کلی یکی از پرطرفدارترین شهرهای شمال کشور است. در رامسر این امکان را دارید که از امکانات خوب در کنار طبیعت بکر و فوق جذاب بهره ببرید. رامسر نیز سواحل بسیاری دارد که هر کدام با ویژگی‌های مخصوص خود موجب جذب مسافران و گردشگران بسیاری می‌شوند. یکی از این سواحل ساحل توسکا است. اگر با کودکان خود یا حتی جمعی از دوستان صمیمی به رامسر می‌روید، ساحل توسکا انتخاب مناسب و مهیجی برای شماست. در این ساحل شاهد یک شهربازی کوچک هستید که می‌تواند هیجان و لذت سفر شما را تا چند برابر افزایش دهد. اسب‌سواری و قایق‌سواری نیز از دیگر تفریحات این ساحل است.

ساحل خلج رامسر

اگر جزو آن دسته از مسافران باشید که طرفدار آرامش هستند، ساحل خلج از مناسب‌ترین گزینه‌های پیش‌روی شماست. چرا که در این ساحل پلاژها و آلاچیق‌های بسیاری قرار گرفته‌اند و شما هر زمان که بخواهید می‌توانید به همراه یک استکان چای، طبیعت دریا را جرعه‌جرعه بنوشید!

همه این موارد فقط تعدادی از سواحل دیدنی و جالب توجه در شمال کشور بودند که به آنها اشاره شد و گرنه این امکان برای شما فراهم است تا با شرایط اجاره انواع ویلاهای ساحلی و جنگلی آشنا شوید. همچنین می‌توانید جدیدترین نکات مربوط به اجاره ویلا در رشت را بخوانید و در نهایت دست به انتخاب بزنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • یکشنبه/ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402051408392
  • خبرنگار : 30188