درخشش بانوان جودوکار و دانش‌آموزان فرنگی‌کار زنجانی در مسابقات کشوری

تیم جودوی بانوان استان قهرمان رده جوانان و نایب قهرمان رده نوجوانان منطقه دو کشور شد. همچنین دانش‌آموز کشتی‌گیر زنجانی نیز موفق به کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان پسر کشور شد.

مسابقات قهرمانی جودوی منطقه ۲ کشور در بخش بانوان با حضور شش استان در رده سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی استان زنجان با حضور تیم‌های زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان‌ شرقی، کردستان، اردبیل و قزوین در آکادمی شهید بیگلی زنجان برگزار شد.

در مسابقات قهرمانی منطقه دو بانوان تیم زنجان با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و یک برنز قهرمان رده سنی جوانان و نایب قهرمان رده سنی نوجوانان با کسب یک مدال طلا و دو نقره شد. همچنین در رده سنی جوانان تیم آذربایجان‌شرقی با کسب سه طلا، دو نقره و یک برنز مقام دوم و تیم آذربایجان‌ غربی با کسب یک طلا، دو نقره و یک برنز مقام سوم تیمی را کسب کردند که در بخش نوجوانان نیز آذربایجان‌ شرقی با پنج طلا، دو نقره در سکوی اول و تیم آذربایجان غربی با کسب یک طلا ،یک نقره و سه برنز بر سکوی سوم تیمی ایستادند.

در دیگر مسابقات ورزشی نیز همزمان با برگزاری سی‌ونهمین دوره مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه به میزبانی استان کرمان، امیرصدرا گوهری از استان زنجان در رشته کشتی‌ فرنگی وزن ۶۲ کیلو توانست مقام سوم قهرمان کشوری را کسب کند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402051408308
  • خبرنگار : 50295