مقاومت تصاویری از انفجار بمب «سیف ۱» در خودرو اشغالگران در طولکرم را منتشر کرد

امروز جمعه، تیپ طولکرم -گردان‌های القدس تاکید کرد مبارزان این تیپ با نیروهای اشغالگر که در بیش از یک محور در اردوگاه و شهر پیشروی کردند، درگیری‌های شدید و قهرمانانه داشتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، تیپ طولکرم در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتش دشمن همچنان دُم ناامیدی، شرمساری و ذلت خود را به دست دلاورمردان گردان‌های القدس می‌کشد و سخت‌ترین عذاب و مرگ را از دل استوار ما می‌چشد؛ مردان قهرمانی که هر روز برای مردم مبارز فلسطین حماسه سرافرازی و سربلندی می‌نویسند.»

وی افزود: مجاهدان ما با اتکا به خداوند توانستند با تمام قوا با تجهیزات و نیروهای اشغالگر مقابله کرده و آنها را با گلوله‌های سنگین، پیاپی و مستقیم هدف قرار داده و تعدادی بمب (سیف ۱) را در بیش از یک محور منفجر کنند. آنها همچنین توانستند نیروهای اشغالگر در اردوگاه نور شمس را در چندین محور هدف قرار دهند.

تیپ طولکرم ادامه داد: مبارزان گردان‌های القدس در طولکرم موفق شد نیروهای اشغالگر شهر را در منطقه «العلمی»، دوربرگردان دادگاه، اردوگاه طولکرم، ورودی اردوگاه، محله مدارس و تعدادی محورها در مجاورت اردوگاه طولکرم با گلوله‌ها و مواد منفجره متراکم و متوالی هدف قرار دهند.

تیپ طولکرم-گردان‌های القدس همچنین شهادت محمود ابوسعن که در درگیری با نیروهای اشغالگر به شهادت رسید، تسلیت گفت.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402051307590
  • خبرنگار : 71145