فرمانده پلیس راه مازندران اعلام کرد

استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های پر تردد مازندران

فرمانده پلیس راه مازندران، با اعلام اینکه حجم تردد درجاده های مازندران به سمت تهران زیاد است، گفت: در روز چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه به علت حجم بیش از حد ظرفیت ورود خودرو درمسیرجاده کندوان، این جاده یک طرفه اعلام شده و باعث هدایت و ازدحام جمعیت در دو جاده هراز و سوادکوه به سمت شهرهای این استان شده است.

یدالله جهانتاب افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در جاده چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا جمعه از آزادراه تهران ـ شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

محدودیت تردد در محور هراز

جهانتاب تصریح کرد: محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ فردا جمعه در صورت سنگین بودن بارترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

این مسئول افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز پنج‌شنبه و فردا جمعه از محور هراز ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.ir۱۴۱ مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: هموطنان می‌توانند با مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402051207368
  • خبرنگار : 50616