گلایه ملی‌پوش کشتی از پرداخت حواله خودرو به فوتبالیست‌ها؛ تبعیض نگذارید!

ملی پوش کشتی آزاد ایران از پرداخت حواله خودرو به فوتبالیست‌ها انتقاد کرد و گفت: حداقل انتظاری که بچه‌ها دارند این است که حواله خودرو به کشتی‌گیران و بقیه ورزشکاران هم بدهند.

به گزارش ایسنا، مجتبی گلیج در حاشیه بازدید مناف هاشمی سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو و هیات اجرایی از اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: موضوعی که خیلی بچه‌ها پیگیر هستند و اکثرا دغدغه دارند، بحث جوایز است. آقا پژمان هم گفتند. ما از سال ۲۰۲۱ هنوز جوایزمان را نگرفته‌ایم.

او از پرداخت حواله خودرو به فوتبالیست‌ها گلایه کرد و گفت: حواله خودرویی که به فوتبالیست‌ها داده‌ و به بقیه ورزشکاران نداده‌اند، سرو صدا ایجاد کرده و باعث شده جو بدی در ورزش ما حاکم شود. حداقل انتظاری که بچه‌ها دارند این است که حواله خودرو به کشتی‌گیران و بقیه ورزشکاران هم بدهند. ما نمی‌گوییم حق فوتبالیست‌ها نیست، آنها هم زحمت می‌کشند اما اینکه تفاوت و تبعیض قائل می‌شوند به نظرم بد است.  

ملی‌پوش کشتی آزاد ایران ادامه داد: از شما تقاضا داریم به کشتی خیلی بیشتر توجه کنید چون مدال‌آور است و سال‌هاست در المپیک، بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی یک تنه حرف اول را در ورزش کشور می‌زند. از شما تقاضا داریم نگاه ویژه‌تری داشته باشید.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1402051106790
  • خبرنگار : 71469