فرمانده سپاه ناحیه گرگان خبر داد؛

برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی ۳» در گرگان

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی ۳» از تاریخ دهم الی نوزدهم مرداد، همزمان با ۱۶ استان کشور در گرگان خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی دیلم ظهر دوشنبه ۹ مرداد در جلسه رزمایش جهادگران فاطمی که با حضور مسئولین متولی و جهادگران شهر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: کلمه جهاد و جهادگر، کلمه بزرگ و با ارزشی است؛ در هر عرصه‌ای که کار انجام نشده و روی زمین مانده است بسیج و گروه‌های جهادی می‌توانند ورود کرده و کار را به سرانجام برسانند.

وی با اشاره به اینکه برای خدمت‌رسانی شایسته‌تر به مردم شریف، حوزه‌های مقاومت بسیج باید با گروه‌های جهادی به صورت مستمر ارتباط داشته باشند، گفت: مدیران بسیج و دستگاه‌های اجرایی نیازهای مربوط به هر محله را شناسایی کرده و نسبت به برگزاری میز خدمت در آن منطقه اقدام کنند.

فرمانده سپاه گرگان از برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی۳» خبر داد و اضافه کرد: رزمایش «جهادگران فاطمی ۳» از تاریخ دهم  الی نوزدهم مرداد ۱۴۰۲ هم زمان با ۱۶ استان کشور با هدف گسترش حرکت‌های جهادی، حمایت از اقشار مستضعف، میدان داری گروه‌های جهادی، به تصویر کشیدن پروژه‌های جهادی و کمک به حضور دستگاه‌های خدمت‌رسان در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول مرمت خانه محروم، توزیع جهیزیه، پخت غذا، توزیع نان رایگان، افتتاح کارگاه خیاطی، تعمیر رایگان لوازم خانگی و برگزاری میز خدمت در مناطق کم برخوردار شهرستان گرگان را از برنامه‌های «رزمایش جهادگران فاطمی ۳» برشمرد و افزود: قطعاً این اعمال خیر ذخیره آخرت و مایه برکت عمر جهادگران خواهد شد.

دیلم با بیان اینکه در گذشته اقدامات بسیار خوب و اثربخشی از بسیج سازندگی انجام شده است و امروزه این اقدامات با شتاب بیشتری ادامه دارد، افزود: برکت و آثار خدمات جهادی در زندگی شخصی تمام جهادگران دیده می‌شود.

فرمانده سپاه گرگان برگزاری رزمایش جهادگران با بیان اینکه برگزاری این رزمایش سبب تقویت انقلاب اسلامی است، افزود: رزمایش جهادگران فاطمی در یک بخشی جهاد تبیین را در دستور کار دارد، بخشی از آن محرومیت زدایی و بخش دیگر آن امیدآفرینی است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402050905607
  • خبرنگار : 50604