جهانبخش سلیمیان ۹ مردادماه با علام این خبر به رسانههای چهارمحال و بختیاری، گفت: در سه ماهه ابتدایی سال جاری، بیش از ۶۲ هزار تماس با سامانه امداد گاز ۱۹۴ جهت انجام خدمات مختلف از جمله راهنمایی به امور مشترکین، انفجار، آتشسوزی، نصب کنتور، برخورد با شبکه گاز، نشت گاز از رگولاتور، صدای ناهنجار از رگولاتور و ... توسط پستهای امداد سراسر استان دریافت شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: پاسخ به سوالات شهروندان و مشترکین شرکت گاز این استان همواره دغدغه این شرکت بوده و از آنجایی که رعایت نکردن مسائل ایمنی در حوزه گاز صدمات مالی و جانی جبرانناپذیری بر جای میگذارد، این مرکز پل ارتباطی بوده که با پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در حال خدمترسانی به آنان است.
وی خاطرنشان کرد: نحوه پاسخگویی بدین صورت است که هر فردی طی تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت و نوع سوال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی و پاسخ داده میشود، اما در برخی موارد نیاز به اعزام نیروهای امدادی در محل حادثه است تا بهترین خدمات و با کیفیت بالا، ایمن، پایدار در حداقل زمان ممکن به آحاد مختلف جامعه عرضه شود.
انتهای پیام