تحویل ۶۲ کلاس درس جدید به آموزش و پرورش استان سمنان

معاون آموزش و پرورش استان سمنان از تکمیل هشت بنای آموزشی و تحویل هشت مدرسه جدید به این اداره کل خبر داد و گفت: این مدارس دارای ۶۲ کلاس درس هستند.

حسین رشیدی ۹ مردادماه در نشست بررسی پروژه های آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: هشت مدرسه از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان به مجموعه آموزش و پرورش برای استفاده دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو تحویل این اداره کل داده شده است.

وی با بیان اینکه این کلاس‌ها مجموعاً ۶۲ کلاس درس دارند اضافه کرد: در مجموع اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای احداث این هشت مدرسه، هزینه شده است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش و مسئول پروژه مهر استان سمنان گفت: پروژه مهر در واقع با شعار «نماز و مدرسه دروازه ورود به تمدن نوین اسلامی» و رویکرد تقویت ایمان و امید بین دانش آموزان به استقبال سال تحصیلی جدید می‌شود.

رشیدی کنگره سه هزار شهید استان سمنان را دیگر رویکرد پروژه مهر ۱۴۰۲ برشمرد و افزود: این طرح با هدف تقویت روحیه ایمان دانش آموزان در سال تحصیلی جدید اجرا می‌شود.

وی همچنین درباره آمادگی مدارس برای سال تحصیلی جدید هم گفت: ۳۰۹ مدرسه در طرح شهید عجمیان برای سال تحصیلی جدید تعمیر و تجهیز می‌شوند.

معاون آموزش و پرورش استان سمنان همچنین با بیان اینکه ۱۳۰ نفر آموزگار و ۱۴۶ نفر دبیر و هنرآموز در آزمون استخدامی ماده ۲۸ آموزش و پرورش در سراسر استان استخدام شدند، گفت: حضور این افراد بخشی از کمبود نیروی انسانی ما را رفع می‌کند.
انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402050905542
  • خبرنگار :