مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

ثبت ۲۱۴ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از ثبت ۲۱۴ هزار و ۲۳۶ مورد سرعت غیر مجاز توسط دوربین های ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان طی ۴ ماه امسال خبر داد.

 به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، محمد مشتری گفت: در این مدت بیشترین تخلفات سرعت متوسط در محورهای شیروان-فاروج با ۱۱ درصد تخلف و ۳ راهی ایرج - سنخواست با ۷ درصد تخلف به ثبت رسید.

وی به فعالیت ۴۰ سامانه ثبت تخلف سرعت در محورهای استان اشاره کرد و افزود: همچنین محور دوراهی پیش قلعه به راز و جرگلان با ثبت ۶ درصد تخلف از کل تخلفات سرعت، بیشترین تخلفات سرعت لحظه ای را داشته است.

مشتری با بیان اینکه کمترین تخلفات سرعت در محور بجنورد - آَشخانه به ثبت رسید، اظهار کرد: بیشترین متوسط تردد روزانه طی تیر ماه مربوط به محور شیروان - بجنورد و بالعکس و براساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، بیشترین تردد مربوط به محور چمن بید - جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس و کمترین تردد مربوط به محورهای گراتی - صفی آباد و بالعکس و جاجرم - امیرآباد و بالعکس ثبت شده است.

وی محورهای دارای بیشترین سرعت متوسط در این مدت را چمن بید - گرمه و سنخواست - جاجرم اعلام کرد و ادامه داد: بیشترین تردد وسایل نقلیه از استان های خراسان رضوی با ۳۷ درصد، تهران با ۹ درصد و گلستان با ۸ درصد بوده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402050804730
  • خبرنگار : 50046