معاون استاندار گلستان عنوان کرد:

لزوم پرداخت حق و حقوق مسافران پرواز پرحاشیه تهران به گرگان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پی تأخیر در پرواز خطوط هوایی کیش ایر از مبدأ تهران به گرگان و سرگردانی مسافران، دستور پرداخت حق و حقوق آنان را صادر کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، صبح امروز پنج شنبه ۵ مردادماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران در خصوص تعیین تکلیف حق و حقوق مسافران پرواز از مبدأ فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد گرگان که به دلیل تأخیر در پرواز روز گذشته دچار سرگردانی شده بودند، اظهار کرد: پرواز ساعت ۹ و ۵۴ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۲ خطوط هوایی کیش ایر از مبدأ تهران به فرودگاه بین المللی شهدای گرگان دچار نقص فنی گردید و به تأخیر افتاد.

سیدعلی مهاجر که خود مسافر این پرواز بود، ادامه داد: در جهت جبران حق و حقوق مسافران دستور ویژه‌ای به «علی متانت» مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان جهت بررسی موضوع و رعایت شئونات مسافرین و برخورد با متخلفین صادر شده است.

وی با تأکید بر اینکه با پیگیری‌های ویژه، کلیه مسافرین به بخش CIP فرودگاه مهرآباد تهران منتقل شدند، افزود: مقرر شده است هزینه خسارت تأخیر این پرواز پر حاشیه مطابق با قوانین و مقررات به همه مسافرین پرداخت گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ضمن عذرخواهی از همه مسافرین صبور پرواز تهران به گرگان به دلیل تأخیر به وجود آمده و همچنین برخورد ناشایست خطوط هوایی شرکت کیش ایر، خاطرنشان کرد: از همه هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود با ارائه گزارشات دقیق و به موقع ما را در خدمت‌رسانی به همه مردم در دولت مردمی دکتر رئیسی یاری کنند.

به گزارش ایسنا، عدم اطلاع‌رسانی درست و به موقع متولیان در خصوص اتفاق رخ داده برای هواپیما، باعث سرگردانی بیش از ۱۲ ساعته مسافرین و تضییع حق و حقوق آنها گردید که این کوتاهی‌ها باعث ایجاد نارضایتی فراوان و در برخی موارد درگیری بین پرسنل شرکت کیش ایر با مسافرین شد.

شایان ذکر است هواپیمای این پرواز در ساعت ۲۱ شامگاه گذشته چهارشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۲ فرودگاه مهرآباد را به مقصد فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان ترک کرد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402050503121
  • خبرنگار : 50039