ارتش رژیم صهیونیستی در فکر عملیات جدید در «جنین»

منابع مطلع صهیونیستی از احتمال بالای انجام یک عملیات جدید توسط ارتش رژیم اشغالگر در اردوگاه جنین خبر داده‌اند.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت» به نقل از منابعی در نهاد امنیتی سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، حمله جدید به اردوگاه جنین اجتناب‌ناپذیر است، اما مانند برخلاف عملیات اخیر، در مقیاس وسیع نخواهد بود.

این منابع اعلام کردند که این عملیات در صورت انجام چند ساعته و با هدف از بین بردن زیرساخت‌های مقاومت خواهد بود.

یدیعوت گزارش داد، علی‌رغم تلاش‌های تشکیلات خودگردان فلسطین برای کنترل اوضاع در جنین و اردوگاه آن، اما ارتش رژیم صهیونیستی معتقد است که نمی‌تواند در مسائل امنیتی به طور کامل به این تشکیلات اتکا کند.

این منابع افزودند: مقاومت را نمی‌توان با یک عملیات خنثی کرد. باید وارد اردوگاه جنین شد و هر از گاهی عملیات انجام داد تا مانع از تلاش مقاومت برای ایجاد ساختارهای جدید شد. زمان آن نزدیک است که ما مجبور به انجام این کار شویم، اما یک عملیات کوتاه مدت خواهد بود، درست مانند عملیاتی که اخیرا در اردوگاه نور شمس اتفاق افتاد.

ارتش رژیم صهیونیستی اواسط تیر یک حمله همه‌جانبه را به جنین آغاز کرد که دو روز به طول انجامید و سرانجام اشغالگران ناگزیر به عقب‌نشینی کامل از شهر جنین و اردوگاه آوارگان آن شدند.

در این جنایت دو روزه ۱۲ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۰ تن دیگر زخمی شدند. این عقب‌نشینی زیر گلوله رزمندگان مقاومت جنین صورت گرفت، چراکه در جریان نبرد، نیروهای مقاومت چند حمله و کمین مرگبار را برای نیروهای اشغالگر تدارک دیدند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402050402645
  • خبرنگار : 71610