در تذکرات کتبی نمایندگان تاکید شد:

لزوم پیگیری قانون در خصوص مواضع بدون سند چهره‌های مشهور

نماینده مردم کاشمر به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به رئیس جمهور بر لزوم پیگیری قانون در خصوص مواضع بدون سند چهره‌های مشهور به ویژه هنرمندان تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، احمد نادری در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد: 

حسین گودرزی نماینده درود و ازنا به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت تکمیل و بهره‌برداری از طرح فاضلاب شهر دورود قبل از رسیدن به فصل گرما. 

همچنین تذکر به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت تسریع در برخورد با مشکلات محیط زیستی سه واحد کارخانه سیمان مربوط به مجموعه شستا در شهر دورود. همچنین تذکر به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به مسدودی حساب‌های مالی شرکت داروسازی بایرافلاک شهرستان ازنا توسط بانک مرکزی. 

روح‌الله حضرت‌پور نماینده مردم ارومیه به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت پاسخگویی در خصوص علت کاهش ۲۵۰۰ تنی سهمیه آرد آذربایجان غربی. 

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: لزوم اجرای بند (و) تبصره (۲۰) قانون بودجه ۱۴۰۱ در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی صاایران. همچنین تذکر به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم اجرای بند (و) تبصره (۲۰) قانون بودجه ۱۴۰۱ در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی سازمان کشتیرانی ایران. همچنین به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم اجرای تبصره قانون بودجه در خصوص اعطای انشعابات موقت برای جلوگیری از مصرف رایگان منابع. همچنین تذکر به همراه ۱۱ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم اجرای تبصره(۱۵) قانون بودجه در خصوص اعطای انشعابات موقت برای جلوگیری از مصرف رایگان منابع. همچنین تذکر به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم اجرای تبصره ۱۵ قانون بودجه در خصوص اعطای انشعاب موقت برای جلوگیری از مصرف رایگان منابع. 
سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر نفت: لزوم حمایت از رانندگان تاکسی و ناوگان حمل و نقل عمومی در تعویض مخازن خودروها. همچنین تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم رسیدگی به مشکلات بیمه و خدمات رفاهی و درمانی ارائه شده به کارگران استان آذربایجان غربی.

کمال حسین‌پور نماینده مردم سردشت و پیرانشهر به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در تأسیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میرآباد.

همچنین تذکر به وزیر دادگستری: ضرورت تسریع در تأسیس اداره دادگستری شهرستان میرآباد. همچنین تذکر به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در تأسیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان میرآباد. همچنین ضرورت تسریع در تأسیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میرآباد. 

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی در حوزه شهرستان‌های کرمان و راور. همچنین تذکر به وزیر نیرو: تسریع در تأمین برق فولاد راور در استان کرمان. 

محمدمهدی مفتح نماینده تویسرکان به وزیر نیرو: ضرورت تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از سد خرم‌رود. 

جواد نیک‌بین نماینده کاشمر به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم پیگیری قانون در خصوص مواضع بدون سند چهره‌های مشهور به ویژه هنرمندان. 

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402050100378
  • خبرنگار : 71560