سرپرست هیات شطرنج خراسان رضوی خبرداد

قهرمانی شطرنج‌باز خراسانی در جام بین‌المللی گیلان

سرپرست هیات شطرنج خراسان رضوی از قهرمانی شطرنج‌باز استان در مسابقات بین‌المللی گیلان خبرداد.

سروش پورآزاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آغاز فعالیتش به عنوان سرپرست هیات شطرنج خراسان رضوی اظهار کرد: با تصمیم مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و با توجه به اینکه دوران مدیریت پاشانجاتی در هیات به پایان رسیده‌بود، این مسوولیت به من سپرده شد و امیدوارم که بتوانم در خدمت خانواده شطرنج استان، تا موعد انتخاباتی عملکرد خوبی داشته باشم.

وی در خصوص حضورش در هیات و برنامه‌هایی که دارد، افزود: توافق‌نامه‌های خوبی را میان هیات شطرنج با ادارات مختلف از جمله شهرداری و آموزش و پرورش انشالله منعقد خواهیم کرد تا زیربنایی کار کنیم. امیدواریم که چه در موضوع مربی و داور و چه در برگزاری مسابقات اتفاقات خوبی برای شطرنج استان و مشهد رخ دهد.  

وی افزود: ۷ باشگاه صاحب مجوز در سطح مشهد داریم که باید ارتباط دوجانبه آنها با هیات هم برقرار شود و از این دوستان حمایت کنیم تا برای آینده موثر باشد.

رییس اسبق هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شرایط در شطرنج به شدت با هیات‌های دیگر متفاوت است و سعی داریم در این برهه بیشتر روی حفظ فضای همدلی در خانواده شطرنج استان تمرکز کنیم. ضمن اینکه با توجه به فصل تابستان و رونق اوقات فراغت در تلاشیم تا استعدادیابی خوبی نیز از علاقه‌مندان داشته‌باشیم.

پورآزاد تصریح کرد: دومین دوره مسابقات شطرنج بین‌المللی جام گیلان با حضور ۴۳۰ شطرنج باز از ایران و پنج کشور خارجی به مدت ۹ روز برگزار شد و ایمان حسن پور مقدم، شطرنج باز خراسان رضوی در رقابت‌های جدول گروه B مسابقات که شطرنج بازان دارای رتبه بین‌المللی زیر ۱۸۰۰ حضور داشتند، با کسب ۹.۵ امتیاز موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402043120044
  • خبرنگار : 50084