با حضور پرشور مردم؛

همایش شیرخوارگان حسینی در ورامین برگزار شد

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی با حضور پرشور مردم مؤمن و همیشه در صحنه دیار ۱۵ خرداد در مصلی بزرگ صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش ایسنا ؛ همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی صبح جمعه ۳۰ تیر ماه با حضور جمع کثیری از مردم متدین و انقلابی شهرستان ورامین در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.
مادران ورامینی فرزندان شیرخوار خود را از نقاط دور و نزدیک به این مصلی رسانده بودند تا در مراسم و آیین ویژه ای به یاد حضرت علی اصغر(ع) شرکت کنند.
مادران ورامین با به تن کردن پیراهن های سفید و بستن سربند حضرت علی اصغر(ع) بر روی سر فرزندان خود، از خداوند متعال خواستند تا ثمره زندگیشان در راه و مکتب حسین بن‌علی(ع) قدم بردارد.
نوای لالایی و گریه های مادران از حاشیه های همایش شیرخوارگان حسینی بود که صحنه های غم انگیزی از حوادث عاشورا را برای حاضران در این همایش زنده کرد.
مادحین اهل بیت عصمت و طهارت در این مراسم به قرائت اشعاری در رثای حضرت علی اصغر(ع) و شهدای کربلا پرداختند و حاضران در این برنامه نیز در سوگ سید و سالار شهیدان به سر و سینه زده و اشک ماتم ریختند.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسنی معاون حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: همایش شیرخوارگان حسینی هر ساله باشکوه تر از سال‌های گذشته در ورامین برگزار می شود.
وی افزود: هدف از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی، بیان فلسفه قیام عاشورا و گسترش و تعمیق ارزش های قیام امام حسین(ع) است که خوشبختانه دستاوردهای خوبی در این زمینه کسب شده است.
گفتنی است همایش شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم در ایران و ۴۰ کشور جهان برگزار می شود.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۳۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402043019280
  • خبرنگار : 50291