رئیس سازمان فضای مجازی سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران:

هوشیاری و جهاد تبیین عملی، تکنیک‌ها و فریب رسانه‌ای دشمن را خنثی می‌کند

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران گفت: هوشیاری و جهاد تبیین عملی، تکنیک‌ها و فریب رسانه‌ای دشمن را خنثی می‌کند.

احمد بوربور رئیس سازمان فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران ظهر سه شنبه ۲۷ تیر ماه در جمع مردم شهرستان ورامین در مصلی بزرگ صاحب الزمان(عج)، اظهار کرد: پس از گذشت ۴۴ سال از انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب، دشمن یک لحظه میدان جنگ را ترک نکرده است.
وی افزود: در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب جنگ تحمیلی به سرکردگی یک دیوانه مست از قدرت به نام صدام حسین بر ملت مسلمان ما تحمیل شد و دشمن با تمام قوا و کمک کشورهای دیگر غربی به کشورمان حمله کرد و تا اکنون میدان جنگ را ترک نکرده، بلکه روش جنگ را تغییر داده‌اند.
رئیس سازمان فضای مجازی استان تهران عنوان کرد: دشمنان در میدان‌های مختلف به جنگ انقلاب اسلامی و مردم ما آمده‌اند، از جنگ تحمیلی تا کودتاهای مختلف و تحریم های سنگینی که شاید هر حکومتی را به زانو درمی‌آورد، علیه ما استفاده کردند تا به کشورمان صدمه بزنند.
بوربور ادامه داد: دنیای امروز دنیای جنگ رسانه‌ها است و دشمنان به جای اعزام لشکر برای حمله به کشورها، از راه دور برنامه‌ریزی می‌کنند، آن‌ها رسانه‌ها را بنیان‌گذاری و از آن‌ها حمایت می‌کنند تا ذهن و قلب جوانان و کسانی که دوران انقلاب اسلامی را ندیده‌اند، تسخیر کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حقیقت دشمنان به جای لشکرکشی نظامی، لشکرهای رسانه‌ای خود را به خط کرده‌اند؛ برای اینکه به کشور و انقلاب ما لطمه وارد کنند، حال آنکه دشمنان ما همان کشورهای مدعی فرهنگ هستند که در زمان همه‌گیری کرونا از همدیگر ماسک می‌دزدیدند.
رئیس سازمان فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به اینکه امروز دولت‌های استکباری و فریب‌خوردگانشان در منطقه قصد تطهیر منافقین و خاندان پهلوی را دارند، گفت: آنان در فضای مجازی قصد معرفی رضا پهلوی را دارند، در حالی که این خاندان جنایات و فسادهای زیادی را در کشورمان انجام داده‌اند.
بوربور تاکید کرد: امروز ملت‌ها و کشورهای آزادی‌خواه، انقلاب اسلامی را الگوی آزادی‌بخش خود قرار داده‌اند، به طور مثال مردم کشور یمن که به نان شب خود هم محتاج بودند با الگوگیری از نگرش انقلاب در برابر بیگانگان و متجاوزین ایستادگی و پیشرفت کردند.
وی رخدادهای سال ۱۴۰۱ در کشورمان را یک جنگ تمام عیار و برنامه‌ریزی شده رسانه‌ای با پلان‌های مختلف خواند و یادآور شد: دشمن گمان می‌کرد می‌تواند مردم را از انقلاب دور کرده و به سمت افکار توهم‌زای خودش بیاورد.
رئیس سازمان فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار کرد: در حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن در تلاش است آنقدر اخبار منفی پخش شود تا مردم و جوانان ایرانی دیگر به داشته‌های خود افتخار نکنند.
بوربور عنوان کرد: دشمنان در تلاشند ارزش‌های انقلاب را در نظر مردم کمرنگ کنند، به طور مثال می‌کوشند مردم و به ویژه نسل جوان به هشت سال ایثار، گذشت، ایستادگی و جوانمردی در مقابل ابرقدرت‌ها در دوران دفاع مقدس افتخار نکنند.
وی خاطر نشان کرد: امروز در کشور جمهوری اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلفی مانند پزشکی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی و ... به دست آمده که مردم و جوانان می‌توانند به آن‌ها افتخار کنند.
انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402042717578
  • خبرنگار : 50291

برچسب‌ها