سرمربی تیم ملی سپک تاکرا:

جوانگرایی انجام شده در مسابقات قهرمانی جهان خوب نتیجه داد

سرمربی تیم ملی سپک  تاکرای مردان ایران با مثبت ارزیابی کردن نتایج کسب شده در مسابقات قهرمانی جهان تایلند، گفت: جوانگرایی انجام شده در تیم ملی خوب نتیجه داد.

رضا رستمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جهان، اظهار کرد: این مسابقات طی روزهای ۱۸ تا ۲۵ تیر به میزبانی کورات تایلند برگزار شد.

وی افزود: مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جهان در چهار رشته رگو، کواد، هوپ تاکرا و تیم ایونت برگزار شد که تیم ملی ایران در هر چهار بخش توانست صاحب مدال شود.

سرمربی کرمانشاهی تیم ملی سپک  تاکرای ایران اضافه کرد: تیم ملی ایران در بخش رگو(سه نفره) مدال نقره، در بخش کواد(چهارنفره) مدال نقره، در بخش هوپ تاکرا  مدال برنز و در بخش تیم ایونت صاحب مدال نقره شد و در مجموع با کسب سه مدال نقره و یک برنز در این مسابقات خوش درخشید.

وی در ادامه با اشاره به جوانگرایی تیم ملی برای این دوره از رقابت ها، اظهار کرد: جوانترین تیم ملی سپک تاکرای ایران از گذشته تاکنون را برای این مسابقات آوردیم که خوشبختانه جوانگرایی انجام شده خوب نتیجه داد.

رستمی عنوان کرد: تیم ملی ایران در دوره قبل این رقابت ها توانسته بود تنها در بخش های رگو و کواد صاحب یک مدال طلا و یک مدال نقره شود.

رضا رستمی به عنوان سرمربی و محمد صفایی مجد، سینا رضایی، مهدی قبادی و رسول تندر هم به عنوان بازیکن از کرمانشاه در ترکیب تیم ملی سپک تاکرای کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشتند.  

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402042717154
  • خبرنگار : 50184