ایسنا گزارش می‌دهد؛

برندگان جشنواره رسانه‌ای دانشگاه‌های منطقه ۲ کشور

برندگان نهمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۲ کشور و خبرنگاران برتر منطقه «گلستان، مازندران و گیلان» معرفی شدند.

آیین اختتامیه نهمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۲ کشور و تجلیل از خبرنگاران برتر منطقه «گلستان، مازندران و گیلان» ظهر امروز یک شنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

در این جشنواره همه روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری گلستان، مازندران و گیلان و ۶۸ خبرنگار این منطقه با بیش از ۴۰۰ اثر شرکت کرده بودند که ضمن اعلام روابط عمومی‌های برتر، خبرنگاران در پنج بخش خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر و عکس با هم به رقابت پرداختند.

همزمان با برگزاری آیین اختتامیه جشنوراه مذکور، کارگاه آموزشی «محتوای فروشنده در شبکه‌های اجتماعی» به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به مدت سه ساعت برگزار و شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در کارگاه را دریافت کردند.

به گزارش ایسنا، در آیین اختتامیه این جشنواره «دکتر شعبان شتایی» رئیس دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان، «دکتر حسین یحیی زاده» مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران و دبیر جشنواره، مدیران روابط عمومی دانشگاه‌های منطقه ۲ کشور و جمعی از دانشجویان و اصحاب قلم و رسانه حضور داشتند.

گفتنی است، در حوزه خبرنگاران در بخش تیتر وحید عرب‌احمدی از خبرگزاری تسنیم گلستان به مقام نخست دست یافت و علی‌اصغر تیموریان از خبرگزاری ایرنا گلستان دوم شد و سپیده پورشعبان از خبرگزاری ایسنا مازندران و مجید میهن‌دوست از خبرگزاری ایرنا گلستان مشترکاً سوم شدند.

در بخش مصاحبه زهرا طاهری پرکوهی از خبرگزاری فارس مازندران اول، زری طاهری از حرف آنلاین مازندران و سحر صالحی از مازندرانه به شکل مشترک مقام دوم و نوشین کریمی از پایگاه خبری تحلیلی ره‌نگاران گیلان و زینب تذکاری از خبرگزاری ایسنا مازندران به شکل مشترک عنوان سوم را از آن خود کردند.

در بخش گزارش نوید ساداتی از ایسنا مازندران به مقام اول دست یافت و مهدی باقریان از خبرگزاری ایسنا گلستان و مژگان فخارمنش از خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان به شکل مشترک دوم شدند و زینب دیوارگر و زینب نجاتی هر دو از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران به شکل مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در بخش تیتر محمدحسین رمدانی از باشگاه خبرنگاران جوان مازندران اول شد و بهناز مقدس از خبرگزاری مهر مازندران به مقام دومی رسید و در این بخش هیئت داوران هیچ اثری را شایسته عنوان سوم ندانست.

در بخش عکس رامین بشرویه از خبرگزاری ایسنا گلستان به مقام دوم دست یافت و حمیدرضا گل محمدی از خبرگزاری ایکنا مازندران عنوان سوم را از آن خود کرد و هیئت داوران در این بخش هیچ اثری را شایسته مقام اول ندانست.

در این جشنواره در حوزه روابط عمومی‌ها در بخش اطلاع رسانی دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین مازندران، در بخش تبلیغات و انتشارات دانشگاه‌های گنبدکاووس و گلستان، در بخش توانمندسازی دانشگاه مازندران، در بخش نظارت، برنامه‌ریزی و ارزیابی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، در بخش مستندسازی پارک علم و فناوری گلستان، در بخش پژوهش و افکارسنجی دانشگاه مازندران و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، در بخش ارتباطات دانشگاه علم و فناوری مازندران (بهشهر) و پارک و علم و فناوری استان گیلان، در بخش ایده‌های نو دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، در بخش مراسم و مناسبت‌ها دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و پارک علم و فناوری مازندران، در بخش روابط عمومی الکترونیک دانشگاه گیلان و در بخش ویژه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان حائز رتبه‌های برتر شدند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402042516146
  • خبرنگار : 50039