مدیر درمان تامین اجتماعی استان خبر داد:

موافقت با احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان مانه و سملقان

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی از اخذ موافقت برای احداث درمانگاه عمومی تامین اجتماعی در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

دکتر سعید صدرمنش در نشست خبری که ۲۵ تیر ماه به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم با پیگیری‌های بسیار، موافقت احداث درمانگاه شهرستان مانه و سملقان را اخذ کنیم که اکنون در مرحله جانمایی آن قرار داریم.

وی افزود: این درمانگاه قرار است در فضایی به وسعت حدوداً ۲۰۰۰ متر مربع ساخته شود تا بخشی از نیازهای درمانی مردم این شهرستان‌ها را برطرف کرده و پوشش دهد.

وی همچنین به حوزه خدمات درمان مستقیم این مجموعه در استان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته بیش از ۸۴۴ هزار و ۶۰۰ نفر ویزیت رایگان شدند که ۱۷ درصد نسبت به سال قبل از آن رشد دارد.

صدرمنش بیان کرد: هم چنین تعداد خدمات پاراکلینیکی ارائه شده به مردم نیز ۲.۵ درصد رشد پیدا کرده و تعداد بستری‌ها نیز با بیش از ۱۱ هزار مورد ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه توانسته است رتبه‌های خوبی در کشور و استان کسب کند، افزود: خوشبختانه طی ۶ ماه گذشته توانستیم ۱۰ درصد به تعداد تخت‌های بیمارستان بجنورد اضافه کنیم و اکنون پروانه ۱۰۹ تخت برای آن از وزارت بهداشت صادر شده است.

وی به بخشی از مشکلات بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد اشاره کرد و افزود: هتلینگ جراحی، توسعه آی سی یو، توسعه اورژانس، انبار دارو و ساخت درمانگاه تخصصی از جمله موضوعات و مشکلاتی است که به آن ها ورود کرده‌ایم و همه آن ها نیز در حال انجام است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402042516043
  • خبرنگار : 50444