معاون وزیر ورزش:

۲۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور داریم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هرچند برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی توجیهی برای اتمام ندارند، اما بر اساس دستور ریاست محترم جمهور هیچ پروژه جدیدی احداث نخواهد شد مگر اینکه تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام تعیین تکلیف شوند.

سید محمد پولادگر در گفت و گو با ایسنا در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی کاشمر خاطرنشان کرد: برخی پروژه‌های ورزشی کاشمر سال‌هاست که نیمه‌تمام باقی مانده و هنوز هم با اتمام نرسیده است.

وی با بیان اینکه برای وضعیت پروژه‌های نیمه‌کاره کاشمر جلسه‌ای در محل وزارتخانه ورزش و جوانان تشکیل و تلاش می‌شود امسال پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند، عنوان کرد: امیدواریم مردم بتوانند از دو پروژه سالن ورزشی روستای قوژد و خانه جوان کاشمر همزمان با ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب استفاده کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در سطح کشور پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری با شرایط متفاوتی داریم که برخی شرایط خوبی ندارند و تعدادی نیز آن‌قدر زمان شروعشان طولانی شده که قابل بهره‌برداری نیستند و حتی نمی‌شود آنها را به اتمام رساند.

وی گفت: هرچند برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی توجیهی برای اتمام ندارند، اما بر اساس دستور ریاست محترم جمهور هیچ پروژه جدیدی احداث نخواهد شد مگر اینکه تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام تعیین تکلیف شوند.

پولادگر با بیان اینکه تلاش می‌شود با شرایط مختلف بتوانیم برخی پروژه‌های نیمه‌تمام که از شرایط لازم برخوردارند را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرند، افزود: بر اساس دستور ریاست جمهور پروژه‌های بالای ۵۰ درصد در اولویت قرار دارند و به اتمام خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ریاست جمهور در سفرهای استانی تعیین تکلیف پروژه‌های بالای ۵۰ درصد است، تصریح کرد: برای به اتمام رساندن پروژه‌ها بودجه‌های مورد نیاز تخصیص خواهد یافت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: در مجموع تا قبل از تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی هیچ پروژه جدیدی شروع نخواهد شد.

وی با اعلام اینکه در سطح کشور بیش از ۲۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی وجود دارد، اعتبارات موجود را جوابگو ندانست و گفت: تاکنون بسیاری از طرح‌های نیمه‌کاره و تعطیل کشور با انجام سفرهای استانی دولت، تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

پولادگر افزود: تمام اهتمام و تلاش وزارت ورزش و مسئولین خراسان رضوی در جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است. هم اکنون نیز شرایط مهیا شده تا پروژه‌هایی که در گذشته آغاز شده‌اند و سرمایه‌هایی در آنجا هزینه شده در دست افتتاح قرار بگیرد.

 وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که اعتبارات مورد نیاز برای پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص یابد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402042314681
  • خبرنگار : 30147