اجرایی شدن پروژه روکش آسفالت محور سامن به هریرز بعد از وقفه ۱۲ ساله

فرماندار ویژه ملایر گفت: پروژه روکش آسفالت محور سامن به هریرز پس از وقفه ۱۲ ساله به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال اجراست و ظرف پنج روز آینده به اتمام می‌رسد.

سلمان اسماعیلی پنجشنبه ۲۲ تیرماه در بازدید از پروژه روکش آسفالت محور سامن به روستای هریرز و پریان، افزود: این پروژه یکی از خواسته‌های مهم مادر شهید "علی غیاثوند" بود که به حقیقت پیوست و اجرا شد.  

اسماعیلی این پروژه را به خانواده سه شهید روستای هَریرَز به ویژه مادر شهید سرافراز "علی غیاثوند" تقدیم کرد که مورد توجه و درخواست جدی این مادر شهید بود.

وی با بیان اینکه ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت و ایمن‌سازی در حوزه راه‌های روستایی توسط مجموعه راهداری این شهرستان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در دست اجراست، مطرح کرد: در مجموع امسال ۴۵ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های اصلی این شهرستان در کنار دیگر اقدامات همچون ایمن‌سازی، نصب نیوجرسی و ایجاد برخی پروژه ایجاد پل‌ها اجرا شد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه با انجام این اقدامات شاهد ارتقاء قابل قبول در حوزه راه‌های فرعی و اصلی شهرستان ملایر خواهیم بود، افزود: با تلاش و همت مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان، بخشداری سامن و معاونت امور عمرانی فرمانداری، به سرعت این پروژه در حال اتمام است.

اسماعیلی تکریم و تحقق خواسته خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان را وظیفه و تکلیف همه مدیران دانست و گفت: در هیچ شرایطی روند خدمت‌رسانی صادقانه به مردم نباید کُند شود.

وی تأکید کرد: به ازای هر صندلی مدیریت در ملایر، یک شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده تا امروز روی این صندلی‌ها تکیه بزنیم و در این راستا وظیفه خطیری در قبال خون شهدا و خانواده‌های معظم آنها بر عهده داریم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402042214387
  • خبرنگار : 50416