افتتاح ۱۰ کیلومتر از باند دوم قطعه یک محور کنارک - نیک‌شهر

۱۰کیلومتر از باند دوم قطعه یک محور کنارک - نیک‌شهر با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان(ایرانشهر) و قشرهای مختلف مردم و مسوولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایسنا گفت: خوشحالیم شاهد افتتاح محور باند دوم کنارک _ نیک‌شهر به طول ۱۰ کیلومتر هستیم تا بخشی از مشکلات تردد حل شود. 
حمزه امیریان افزود: در سال گذشته از شمال تا جنوب ۳۴۵ کیلومتر در حوزه اداره کل راه و شهرسازی جنوب قرار گرفته که از این مقدار ۷۷ کیلومتر در جنوب استان، باند دوم افتتاح شده و امروز شاهد ده کیلومتر دیگر حد فاصل سه راهی کنارک به نیک‌شهر هستیم. 
وی گفت: باقیمانده قطعه اول باند دوم تا پایان هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: دولت در افتتاح پروژه های نیمه تمام تلاش زیادی کرده و در طول ۲ سال اخیر شاهد افتتاح طرح‌های مختلف در سطح استان بوده‌ایم. 
محمد کرمی افزود: مسوولان برای خدمات رسانی از هیچ کوششی دریغ نکنند و تمامی موانع برای خدمت به مردم را از سر راه بردارند تا شاهد رضایتمندی مردم باشیم. 

مرکز جامع سلامت بخش پیرسهراب باید شبانه روزی شود
 کرمی در حاشیه بازدید از بخش پیرسهراب اظهار کرد: شبانه روزی شدن مرکز جامع سلامت پیر سهراب یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم در این بخش است که باید عملی شود.

وی افزود: به همت مسئولان روستاهای بخش پیر سهراب آبرسانی به این مناطق انجام شده و همچنین مشکلی در رابطه با سهمیه آرد نیز وجود ندارد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هر سرمایه‌گذاری که در این منطقه داوطلب سرمایه‌گذاری باشد، پس از اختصاص زمین برای شروع کار سه ماه فرصت دارد و چنانچه در این زمان کار خود را آغاز نکند امتیاز از او سلب خواهد شد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402042214227
  • خبرنگار : 50191