فرماندار ویژه گنبدکاووس عنوان کرد:

روایت اول لازمه مقابله با جنگ ترکیبی/ نیازمند توسعه همکاری با جهاددانشگاهی هستیم

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس انعکاس صحیح اخبار را لازمه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان دانست و گفت: بی شک درج اخبار صحیح و ‌امیدبخش سرلوحه کار خبرگزاری ایسنا و مجموعه جهاددانشگاهی است.

مهدی دهرویه صبح امروز پنج شنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۲ در نشست با معاون و کارشناسان فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان، اظهار کرد: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم توجه به جوانان داخل کشور و توان جوانان انقلابی جدی تر شده و اقدامات بسیاری خوبی در حوزه‌های مختلف عمرانی و توسعه ای استان گلستان و به تبع آن در شهرستان تاریخی گنبدکاووس رخ داده است.

وی اصل اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی را یکی از ملزومات عصر حاضر برشمرد و ادامه داد: در دوره‌ای که دشمن از هر طرف آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف قرار داده و با راه‌اندازی جنگ ترکیبی در تلاش برای ترویج یأس و ناامیدی در جامعه است، می‌طلبد تا با انعکاس صحیح اخبار و رویدادها، ملت را نسبت به خدمات نظام مطلع کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از جهاد دانشگاهی به عنوان یک ظرفیت بی‌بدیل در عرصه‌های علمی، پژوهشی، رسانه‌ای و حتی افکارسنجی نام برد و افزود: این مرکز با استفاده از توانایی جوانان و نخبگان انقلابی، مؤمن و متعهد می‌تواند در مقابل جنگ‌های ترکیبی دشمنان بایستد و با ارائه راهکارهای علمی و عملی توطئه‌ها را خنثی کند.

وی درج اخبار صحیح و ‌امیدبخش را سرلوحه کار خبرگزاری دانشجویان ایران «ایسنا» دانست و خاطرنشان کرد: بی‌شک این رسانه بین‌المللی توانسته است در درج اخبار به عنوان یک منبع برای همگان ایفای نقش و وظیفه کند.

دهرویه با بیان اینکه گنبدکاووس پس از گرگان بزرگترین شهرستان استان گلستان است و اقدامات خوب توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف این منطقه انجام شده است، اضافه کرد: رسانه‌ها باید در انعکاس اخبار و رخدادهای این شهرستان مسئولانه اقدام کنند.

تجارب جهاد دانشگاهی در خدمت توسعه کشور/ روایت پیشرفت لازمه امروز جامعه

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان در این نشست با اشاره به برخی کارهای انجام شده در جهاد دانشگاهی استان گلستان، تصریح کرد: این مرکز علمی آموزشی و تحقیقاتی توانسته به شکل دقیق در حوزه‌هایی همچون گیاهان دارویی، اسب ترکمن، سرطان برست و دیگر حوزه‌ها ورود کند و اقدامات تأثیرگذاری داشته باشد.

مهدی باقریان با بیان اینکه واحد فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان با تیمی کامل از جوانان بدون توجه به حواشی سیاسی و حزبی و با مدنظر قرار دادن توانمندی‌ها در خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، مرکز تولید محتوا، مرکز افکارسنجی ایسپا، سازمان دانشجویان، سازمان انتشارات و دیگر حوزه‌ها فعال است، افزود: آنچه که بیش از هر چیز مورد نیاز کشور است روایت پیشرفت بوده که واحد فرهنگی جهاد دانشگاهی می‌تواند نقش ذاتی و مسئولانه خود را در این زمینه ایفا کند.

وی با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم با همه توان در تلاش برای رفع محرومیت و توسعه آبادانی شهرها و روستاها است، اضافه کرد: بی‌شک جهاد دانشگاهی گلستان به عنوان یک نهاد انقلابی با توجه به تجاربی که در حوزه‌های مختلف کسب کرده، می‌تواند در انجام کارهای زیربنایی و علمی کمک‌های تأثیرگذاری داشته باشد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۲ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402042214107
  • خبرنگار : 50039